کارلوس کی‌روش 17 یا 18 اسفند به تهران برمی‌گردد.

کارلوس کی‌روش 17 یا 18 اسفند وارد ایران می‌شود و با توجه به جابجایی زمان هفته بیست و سوم لیگ برتر ممکن است اردویی را برای تیم ملی تدارک ببیند. این در حالی است که علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال دیروز گفته بود کی‌روش هفته آینده به تهران می‌آید.

کی‌روش پس از جام ملت‌های آسیا و بازگشت از استرالیا چند جلسه‌ای را درباره مقدمات تداوم کارش در ایران با رییس فدراسیون جلسه داشت و بعد از آن به مرخصی رفت تا با نزدیک شدن به اردوی اروپایی تیم ملی برای بازی شیلی و سوئد به ایران برگردد.

سرمربی تیم ملی در حال بررسی شرایط مسابقات باشگاهی است تا در صورت امکان بتواند اردویی را در دهه سوم اسفند برگزار کند هرچند می‌داند برای این اردو لژیونرها و بازیکنان تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار ندارد.

ممکن است کادرفنی تیم ملی بخواهد در اقدامی آینده‌نگرانه بازیکنان داخلی که عمدتا می توانند از جوان‌ها باشند را در اردویی دور هم جمع کند تا مقدمات ساخت تیم ملی جدید برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 که از خردادماه آغاز می‌شود را فراهم سازد.

تیم ایران که از قبل اردوی اروپایی را در تعطیلات عید پیش‌بینی کرده بود یکم فروردین راهی اتریش می‌شود تا بازی دوستانه‌ای را با شیلی برگزار کند و سپس به سوئد می‌رود تا یازدهم این ماه مقابل یاران "زلاتان ابراهیموویچ" قرار گیرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
www.seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir