قرارداد "مهدی علی" سرمربی تیم ملی امارات تا جام جهانی روسیه تمدید شد.

در حالی که تابستان امسال قرارداد سرمربی ایرانی‌الاصل تیم ملی امارات تمام می‌شد و فدراسیون فوتبال امارات در مذاکره با این مربی تعلل می‌کرد، زمزمه هایی مبنی بر جدایی و عدم تمدید قرارداد این مربی با اماراتی ها شنیده می‌شد.

خبر تمدید قرارداد این مربی مورد استقبال بازیکنان تیم ملی امارات و فوتبال دوستان این کشور قرار گرفت، چرا که او توانسته بود همراه با این تیم شگفتی‌ساز جام ملت‌های 2015 شود.

سرمربی سابق تیم زیر 23 سال امارات که در سال 2012 توانسته بود این تیم را برای نخستین بار راهی المپیک کند پس از حضور موفقیت‌آمیز با این تیم در لندن و بعد از آن به همراه تیم ملی بزرگسالان در جام ملتهای آسیا در سال 2015، حالا قصد دارد تا با این تیم مسافر جام جهانی 2018 روسیه شود. تیم ملی امارات که به مرحله دوم انتخابی جام جهانی راه پیدا کرده، 11 آپریل (22 فروردین) حریفان خود را در این مرحله خواهد شناخت.

او پس از پایان جام ملت‌های آسیا گفته بود: ما در این تورنمت مقابل ژاپن، ایران و استرالیا سه تیم حاضر در جام جهانی برزیل بازی کردیم و بازی پایاپایی را با آنها به نمایش گذاشتیم. این به ما اعتماد به نفس می‌دهد تا بتوانیم مسافر جام جهانی آینده شویم. هرچند با توجه به سیستم جدید برگزاری مسابقات که تیم ها باید در گروه هشت تیمی با هم رقابت کنند، باید بسیار تلاش کنیم و فوتبال بهتری را نسبت به گذشته ارائه دهیم. با نسل جدید بازیکنانی که در اختیار داریم شانس خوبی برای حضور در روسیه داریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir