کی‌روش: اخراج بخاطر دفاع از منافع ملی افتخار دارد
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در استفاده از آزمون و جهانبخش از قبل با رییس فدراسیون و سرمربی تیم امید جلسه گذاشته بودم.

کارلوس کی‌روش پس از جلسه با رییس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های منتشر شده در یکی از روزنامه‌ها از سوی او که گفته بود اگر جهانبخش و آزمون به تیم ملی امید بروند، او با فدراسیون قطع همکاری خواهد کرد گفت: باز هم تکرار می‌کنم انتخاب بازیکنان تیم ملی بزرگسالان با من است و من این وظیفه را متقبل شده‌ام. پیش از این نیز با کفاشیان و سرمربی تیم ملی امید در جلسه قبلی درباره دعوت این دو بازیکن صحبت کرده بودم و بین ما توافق حاصل شده بود. بعد از جلسه من لیست اسامی تیم ملی را اعلام کردم و این لیست را پیش از آن نیز به باشگاه‌ها فرستاده بودم.

کی‌روش ادامه داد: قضیه بسیار شفاف است. یک طرف منافع تیم ملی بزرگسالان را داریم و در طرف دیگر منافع تیم امید مطرح است. شخص من تقویم فیفا را تهیه نکرده‌ام به همین منظور معتقدم وظیفه دارم از منافع تیم بزرگسالان طبق روال جهانی دفاع کنم. این سوال مطرح است که چه کسی وظیفه انتخاب بازیکنان تیم ملی بزرگسالان را به دوش می‌گیرد. اگر تیم ملی نتیجه‌ای بگیرد، چه کسی مسئولیت آن را بر عهده خواهد گرفت؟

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: بار دیگر شفاف و با صراحت می‌گویم هیچ کسی در کشور بزرگ ایران به اندازه من آرزوی موفقیت هر دو تیم بزرگسالان و امید را ندارد. تکرار می‌کنم در ایران هیچ کسی هیچ کسی و هیچ کسی به اندازه من دغدغه موفقیت این دو تیم را ندارد.

سرمربی تیم ملی در واکنش به این موضوع که کفاشیان گفته است مسئولیت تیم‌های ملی با من است و اگر کی‌روش این را نمی‌پذیرد، با او قطع همکاری می‌کنیم خاطرنشان کرد: اگر کفاشیان من را به خاطر دفاع از منافع تیم ملی اخراج کند، این موضوع افتخاری برای من است. اگر چنین اظهار نظری کرده، حتما باید این کار را انجام دهد.

کی‌روش همچنین با بیان اینکه جلسه با کفاشیان فقط مختص بحث انتخاب آزمون و جهانبخش برای تیم ملی بزرگسالان یا امید نبود. باز هم می‌گویم انتخاب بازیکنان تیم ملی وظیفه من است و این موضوع در قراردادم نیز ذکر شده است؛ شما می‌توانید برای صحه گذاشتن به حرف من به قرارداد رجوع کنید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir