سرمربی المپیک افغانستان: تیمم انتظارات را برآورده کرده است
سرمربی تیم ملی المپیک افغانستان می‌گوید تیمش انتظارات را برآورده کرده است.

حسین صالح پس از شکست تیمش برابر ایران اظهار کرد: به تیم ایران به خصوص کادرفنی و بازیکنانش تبریک می گویم. ما بازی سنگینی را پیش رو داشتیم. هیچوقت نخواستم شکست را توجیه کنم اما برنامه‌ریزی AFC واقعا خوب نیست. ما در 8 روز اخیر 4 بازی انجام دادیم و این باعث شد تیم ما امروز خسته باشد. ما فقط 48 ساعت برای این بازی وقت داشتیم.

او افزود: با این وجود من، بازیکنان و همکارانم تمام تلاشمان را انجام دادیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم من انتظارات را برآورده کرده زیرا در طول مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم ملی المپیک افغانستان درباره حضور هواداران پرشمار این تیم در ورزشگاه گفت: برگ برنده ما هواداران بودند. وظیفه دارم از همه آنها که در سه بازی اخیر به ورزشگاه آمده و ما را تشویق کردند تشکر کنم.

او درباره ایران هم گفت: ایران در رتبه‌بندی فیفا تیم نخست آسیا محسوب می‌شود. بنابراین شرایط خوبی دارد و همه انتظار دارند که به المپیک صعود کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد و تیم ایران به این رقابت‌ها صعود کند. از روزی که گروه‌بندی رقابت‌ها مشخص شد و فهمیدم با ایران همگروه هستیم روزهای سختی را برای تیمم پیش‌بینی می کردم. ما فقط سه ماه زمان داشتیم تا تیم‌مان را برای حضور در این تورنمنت آماده کنیم.

صالح گفت: من 6 ماه است که با افغانستان قرارداد همکاری امضا کرده و کارم را شروع کرده‌ام. برای حضور در المپیک باید حداقل یک برنامه 4 ساله داشته باشید. در حالی که ما فقط سه ماه است با این تیم کار می کنیم. برنامه‌ریزی ما تا سال 2018 است و امیدوارم تا آن زمان بتوانیم تغییرات مثبتی در فوتبال افغانستان ایجاد کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir