تمجید AFC از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران
سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری به صعود تیم ملی فوتبال ساحلی به مسابقات جام جهانی پرداخت.

سایت ای اف سی نوشت: تیم ملی ایران در دیدار روز شنبه که در چارچوب رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا برگزار شد، با نتیجه هشت بر سه لبنان را در هم کوبید. تیم ایران با شکست سنگین لبنان و تصاحب آخرین بلیت آسیا برای جام جهانی فوتبال ساحلی 2015 ، ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی خود در قاره کهن را جبران کرد.

ایران بدنبال باخت در مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا مقابل ژاپن، برای پنجمین بار از سال 2006 تاکنون، به دیدار رده بندی رفت.

برای ایران محمد مرادی در دقیقه 9 ، محمد علی مختاری 12 ، علی نادری 13 و 29 ، محمد احمد زاده 15 ، 21 ، 28 و 33 گلزنی کردند و برای لبنان "محمد شوکر" در دقیقه 17 ، "هیثم فتل" 20 و "محمد مرحی" 26 گل زدند.

تیم ایران در 15 دقیقه اول بازی با گل های محمد مرادی، محمدعلی مختاری، علی نادری و محمد احمدزاده چهار بر صفر پیش افتاد. تیم لبنان در دقیقه 17 توانست دروازه ایران را باز کند. "هیثم فتل" سه دقیقه بعد بار دیگر برای لبنان گلزنی کرد.

احمدزاده در دقایق 21 و 28 بار دیگر موفق به گلزنی شد. "محمد مرحی" نیز سومین و آخرین گل لبنان را به ثمر رساند. علی نادری در دقیقه 29 دومین گل خود را زد و احمد زاده نیز چهارمین گل خود را به ثمر رساند.

ایران در کنار ژاپن و عمان به نمایندگی از آسیا در جام جهانی فوتبال ساحلی شرکت می کنند. این رقابتها از 9 تا 19 ژوئیه 2015 در پرتغال برگزار می شود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir