نتیجه دیدار امید ایران و عربستان
تیم ملی امید ایران از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف امید عربستان رفت که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود عربستان به پایان رسید.

 دقیقه 3: همکاری خوب بازیکنان ایران و پاس زیبای جهانبخش باعث شد که سردار آزمون با دروازه بان تک به تک شود که ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت توسط مدافعان عربستان دور شد.

در 20 دقیقه ابتدایی بازی، دو تیم بیشتر به محک زدن همدیگر پرداختند و بازی در میانه های میدان در جریان بود.

دقیقه 32: "صلاح" مهاجم عربستان در محوطه جریمه و در میان مدافعان ایران با زیرکی توپی را برای خود مهیا کرد که شوت او از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

عربستانی ها در بیشتر دقایق نیمه اول فقط توانستند حملات نصفه و نیمه را روی دروازه ایران ترتیب دهند.

دقیقه 50: ارسلان مطهری با سماجت خود توپ را از مدافعان عربستانی گرفت و داخل محوطه جریمه با دریبل دو طرفه، خود را مقابل دروازه عربستان قرار داد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 53: ضربه ایستگاهی از سمت راست را حیدریه ارسال کرد که ضربه سر چشمی از بالای دروازه عربستان به بیرون رفت.

دقیق 54: بازیکنان عربستان داخل محوطه جریمه ایران صاحب توپ شدند که شوت شماره 7 این تیم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 65: حرکت خوب "عبدالفتاح" داخل محوطه جریمه باعث شد که با دروازه بان تک به تک شود ولی پاس عرضی او با شوت مهاجم عربستانی همراه بود که حیدریه توپ را از روی خط دروازه برگشت داد و در ادامه توسط اخباری توپ جمع شد.

دقیقه 69 (گل): نفوذ شماره 24 عربستان به داخل محوطه جریمه ایران با پاس رو به بیرون او برای "عبدالفتاح" همراه بود که شوت این بازیکن پس از برخورد با تیر دروازه و دروازه بان تیم ملی وارد دروازه شد.

دقیقه 80 (گل): سانتر بازیکنان عربستان از سمت راست با اشتباه مرادمند در پاس دادن به دروازه بان همراه شد و شماره 9 عربستان از این اشتباه استفاده کرد و گل دوم عربستان را به ثمر رساند.

دقیقه 81: شوت بازیکنان ایران از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 84 (گل): علی کریمی کرنر را از سمت چپ ارسال کرد که داخل محوطه جریمه بازیکنان عربستان به اشتباه دروازه خود را باز کردند.

تیم ملی امید عربستان در نهایت با نتیجه دو بر یک ایران را شکست داد و به مرحله بعدی مسابقات انتخابی المپیک صعود کرد.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی