کفاشیان: شروط کی‌روش محقق شود، می‌ماند
رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید سرمربی تیم ملی کارش را آغاز کرده است و اگر شروطش محقق شود در تیم ملی خواهد ماند.

علی کفاشیان درباره آخرین وضعیت ماندن یا رفتن کارلوس کی‌روش اظهار کرد: من طی روزهای گذشته طی مصاحبه‌ای اعلام کردم که احتمال ماندن کی‌روش 15 درصد و رفتنش 85 درصد است زیرا او در آن زمان مایل به ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران نبود و جلساتی که برگزار می‌کردیم به بن‌بست می‌خورد.

وی افزود: اما بعد از اینکه وزارت ورزش به این موضوع ورود پیدا کرد و نماینده خود را به جلسات فرستاد تا ببیند مشکل چیست، شرایط تغییر کرد. بعد از برگزاری یک جلسه 7 ساعته در روز شنبه، دغدغه‌ها و مشکلات تیم ملی را بررسی کردیم و کی‌روش قبول کرد در صورت تحقق شروطش با ما همکاری کند.

کفاشیان ادامه داد: نماینده وزارت ورزش در این جلسه قول همکاری داد تا شروط کی‌روش را بتوانیم اجرایی کنیم. کی‌روش از همین الان هم کار خود را آغاز کرده زیرا ما پس از جلسه 7 ساعته‌ دعوت‌نامه‌هایی که از سوی بعضی از کشورها برای بازی تدارکاتی به ما داده بودند را به او دادیم و قرار شد درباره این مسائل و بازی‌هایی که در آینده پیش رو خواهیم داشت، برنامه‌ریزی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شروطی که کی‌روش گذاشته است منطقی است، گفت: بله، شروطی که کی‌روش گذاشته است منطقی است. یکی از این شروط برگزاری بازی‌های دوستانه است. آن چیزی که آقای کی‌روش تخمین زده‌ انجام حدود 25 بازی تا زمان جام جهانی 2018 است که تعدادی از این بازی‌ها رسمی و تعدادی دیگر را باید بازی تدارکاتی در نظر بگیریم.

رییس فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر گفت‌وگو می‌کرد، تاکید کرد: مشکلی برای اجرای برنامه‌های کی‌روش وجود ندارد، ما قبلا هم توانسته‌ایم این کارها را انجام دهیم. اگر حمایت‌های لازم وجود داشته باشد و کی‌روش اطمینان داشته باشد که کسی قصد برکناری او را ندارد، حتما خواهد ماند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir