کی‌روش: کارمان برای جام جهانی از امروز شروع شده است
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت که کار این تیم برای شرکت در مقدماتی جام جهانی 2018 از امروز آغاز شده است.

کارلوس کی‌روش که برای صحبت با مسئولان فدراسیون به ساختمان سئول رفته بود، در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوالات مکرر آنها درباره جزئیات مذاکرات چند روز اخیر وی با فدراسیون گفت: اکنون هیچ صحبتی ندارم. حرف‌های دیروز تماما گفته شده و اگر شک و شبهه‌ای درباره حرف‌های من دارید، فایل ضبط شده آن وجود دارد.

وی ادامه داد: از این پس هیچ صحبتی راجع به هیچ مطلبی ندارم و نخواهم داشت. باز هم تکرار می‌کنم که فقط راجع به کار و نه چیز دیگر با فدراسیون صحبت کردم. 36 روز به آغاز مسابقه‌های انتخابی جام جهانی باقی مانده و کارمان از حالا شروع شده است. از توجه شما بسیار تشکر می‌کنم ولی اکنون هیچ صحبتی ندارم.

کی‌روش همچنین در پاسخ به این سوالی آیا مواضعش نسبت به روز گذشته تغییر پیدا کرده یا خیر نیز گفت: من تفکرات و نقطه نظرات خودم را در روز گذشته مطرح کردم اما امروز یک روز دیگر است و هیچ صحبت دیگری را به حرف‌های دیروزم اضافه نمی‌کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران افزود: الان وقت آن است که کمی صبر کنیم و با سکوت کارها را پیش ببریم. او در پاسخ به سوالی در مورد حریفان ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه نیز گفت: نیاز به زمان و صبر کردن داریم تا به یک فرصت مناسب دست پیدا کنیم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir