رییس فدراسیون فوتبال تایلند: از کفاشیان خواستم از من حمایت کند
رییس فدراسیون فوتبال تایلند درباره حضورش در ایران گفت: خیلی صریح می گویم که به ایران آمده‌ام تا از کفاشیان بخواهم در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا از من حمایت کند.

"اوراوی ماکودی" در نشست خبری پس از دیدارش با علی کفاشیان گفت: خیلی خوشحالم که به ایران آمده‌ام و با کفاشیان دیدار کردم. خیلی صریح می گویم که به این جا آمده ام تا از کفاشیان بخواهم تا در انتخابات AFC از من حمایت کند.

وی با تمجید از عملکرد کفاشیان در فدراسیون فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کار در فوتبال ساده نیست. از نظر من کفاشیان تا الان عملکرد خوبی در فدراسیون فوتبال ایران داشته است. در فوتبال همیشه همه راضی نیستند. در تایلند هم همه از ما انتظار دارند که همواره برنده باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال تایلند در ادامه با اشاره به همکاری دو جانبه فدراسیون‌های فوتبال ایران و تایلند در سال‌های اخیر افزود: ما به دنبال این هستیم که این همکاری بیشتر شود و بتوانیم در زمینه برگزاری کمپ ها و اردوها تعامل بهتری با یکدیگر داشته باشیم.

وی در پایان با تمجید از امکانات آکادمی تیم‌های ملی خاطرنشان کرد: زمانی که آمدم این جا به من گفتند که این آکادمی برای نوجوانان تهیه شده است، خیلی خوشحال شدم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir