کفاشیان: کی‌روش برنامه‌های چهار ساله‌اش را ارایه می‌کند
رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید کارلوس کی‌روش پس از جلسه‌ای که با اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال خواهد داشت برنامه‌های 4 ساله خودش را ارائه می‌کند تا طی مدت زمان باقی مانده تا جام جهانی دیگر حرف و حدیثی باقی نماند.

علی کفاشیان پس از جلسه‌ای که از ساعت 11 بین او، کارلوس کی‌روش و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، در مورد این جلسه خاطرنشان کرد: قرار است کی‌روش یک جلسه نیز با هیات رییسه داشته باشد تا برنامه‌های 4 ساله‌اش را ارائه کند.

وی ادامه داد: سرمربی تیم ملی با مسئله ممنوع‌الخروجی‌اش مشکل دارد اما تمام سعی و تلاش بر این است که از طریق مسئولان بالادستی ممنوع‌الخروجی او حل شود.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه پیش از این جلسه‌ای 7 ساعته را با سرمربی تیم ملی و نیز نماینده وزارت ورزش و جوانان داشتیم و قصد بر این شد که کی‌روش مجددا کارش را به عنوان سرمربی تیم ملی ادامه دهد گفت: این جلسه نیز برای حسن ختام کار و نتیجه‌گیری برگزار شد تا مشکلات و مواردی که احساس می‌شد، برطرف شده و نیز بحث حمایت‌ها که از سایر نهادها باید در مورد تیم ملی انجام شود، به عنوان دغدغه برطرف شود.

کفاشیان در مورد برنامه‌ها و اردوهای تیم ملی نیز بیان کرد: ازبکستانی‌ها پیشنهادی را به ما ارائه کردند که ما هنوز آن را قبول نکرده‌ایم چرا که خودمان برنامه‌هایی داریم تا دیدارهایی را با برخی تیم‌ها داشته باشیم که اگر آن‌ها قبول کنند این دیدارها مد نظر قرار می‌گیرند اما در غیر این صورت فکر دیگری خواهیم کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir