شکست تیم ملی جوانان ایران برابر ایتالیا
تیم ملی جوانان ایران در یک دیدار دوستانه با تیم ملی جوانان ایتالیا، نتیجه را دو بر یک به این تیم واگذار کرد.

تیم ملی جوانان ایران که در اردوی تدارکاتی در شهر ''گوالدو تادینو'' در 200 کیلومتری شمال شرق رم بسر می برد در یک بازی دوستانه در ورزشگاه ''کارلو انجلو لوتسی'' با تیم ملی جوانان زیر 18 سال ایتالیا ، با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

نخستین گل این دیدار توسط ''اندرآ واسالو'' در دقیقه هفتم از نیمه دوم و دومین گل این تیم نیز توسط کاپیتان ''سیمونه مینلی'' از نقطه پنالتی و در دقیقه 15 (نیمه دوم) دروازه ایران را باز کردند. این در حالی که ''رضا شاکری'' در دقیقه بیستم از نیمه دوم از نقطه پنالتی دروازه ایتالیا را گشود و نتیجه بازی دو بر یک به سود ایتالیا به پایان رسید.

امیر حسین پیروانی سرمربی تیم ملی جوانان ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان جوان کشورمان گفت: همانطور که پیش بینی کرده بودیم ، بازی سختی بود، کلاس فوتبال ایتالیا کلاس قابل قبولی در سطح اروپا است و تیم ما در این بازی با اینکه سعی کردیم در زمین خودمان تراکم دفاعی خوبی داشته باشیم و فضا را محدود کردیم، اما تحت فشار بود. وی افزود: نوع فوتبال ما، جلوگیری از تاکتیک تیم حریف بود و تقریبا موفق بودیم و برغم اینکه نتوانستیم به لحاظ تاکتیکی یک بازی پایاپای را پیاده کنیم ولی توانستیم با حداقل نتیجه، بازی را واگذار کنیم و یک گل هم به ثمر رساندیم. وی گفت: من از عملکرد تیم ایران رضایت دارم و اگر بازی های تدارکاتی بیشتری برگذار شود ترس بازیکنان نیز کمتر شده و در دیدارهای بعدی بهتر بازی می کنند.

''پائولو وانولی'' مربی تیم جوانان ایتالیا نیز در پایان این بازی اظهار داشت: ملی پوشان ایرانی بازی خوبی را در برابر تیم ما ارایه دادند و خط دفاعی ایران عملکرد خوبی داشت.

جوانان فوتبالیست کشورمان که خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنند، علاوه بر بازی دوستانه با تیم ملی جوانان ایتالیا، در مسابقات قطر نیز شرکت خواهند کرد تا بتواند تجربه کافی را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا که از ششم تا 14 مهرماه آینده برگزار می شود، بدست آورند. این بازی تدارکاتی با هماهنگی فدراسیون های فوتبال ایران و ایتالیا و در پی دیدار رفت که در تهران برگزار شده بود انجام شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzesh3.com