کفاشیان: گودرزی پشتیبان فوتبال است
علی کفاشیان گفت: نکاتی که دکتر گودرزی مطرح کرد، ماحصل نشست من و کارشناسان فدراسیون با معاون قهرمانی وزارت ورزش بود و تصمیم نهایی در مورد داوران را امروز اعلام می‌کنیم.

علی کفاشیان با تشکر از توجه رئیس جمهور و دولت به موضوع فوتبال، گفت: نکاتی که دکتر گودرزی مطرح کرد ماحصل نشست من و کارشناسان فدراسیون با دکتر سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش بود و بنا شد برای جلوگیری از پراکندگی نظرها فقط آقای وزیر در مورد مسایل فوتبال تبریز صحبت کند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: به هر حال اشتباه داوری محرز است، ولی همان طور که وزیر هم اعلام کرد تعمدی در کار نبوده است و تصور می‌کنم تصمیم نهایی در مورد داوران تراکتورسازی تبریز و نفت تهران را امروز و بعد از جلسه با کمیته داوران اعلام کنیم.

کفاشیان از ورود وزیر ورزش و جوانان برای مسایل فوتبال تبریز تشکر کرد و گفت: همه ما خانواده بزرگ ورزش هستیم و گودرزی به عنوان بزرگتر و راهنمای همه فدراسیون ها و مسئول ورزش کشور نقش مهمی در حمایت از ورزش و به خصوص فوتبال دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: همان طور که در جام جهانی، جام ملتهای آسیا از این رشته حمایت کرد این بار هم در ورود به مسایل بازی تراکتور و نفت، فدراسیون را در حل مشکلاتش یاری کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir