تمرین ملی‌پوشان در هوای گرم تهران
هوای گرم امروز تهران موجب تحت تاثیر قرار گرفتن تمرین امروز تیم ‌ملی شد.

تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران در حالی از ساعت 10:30 در ورزشگاه شهید دستگردی آغاز شد که در روزهای گذشته تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل در نوبت عصر در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شد. بازیکنان از ساعت 11:25 به مرور وارد زمین چمن شدند و به صورت‌های متنوع و در گروه‌های مختلف با توپ خود را گرم کردند.

پس از گذشت حدود 10 دقیقه هفت نفر از بازیکنان تیم ملی که شامل آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، وریا غفوری، احسان حاج‌صفی، سروش رفیعی و رامین رضاییان بودند از سایر نفرات جدا شدند تا با اوسیانو کروز، دستیار کا‌ر‌لوس کی‌روش کار خود را دنبال کنند. سایر بازیکنان نیز به دو تیم یازده نفره با کاورهای قرمز و آبی تقسیم شدند تا فو‌تبا‌ل بازی کنند.

گروه هفت نفری که با کروز به پشت دروازه رفته بودند، با تمرین تنیس - فو‌تبا‌ل کار خود را دنبال کردند و دو تیم یازده نفره دیگری که در زمین مشغول بازی کردن فو‌تبا‌ل بودند کار خود را پیش بردند. هوای گرم امروز تهران موجب تحت تاثیر قرار گرفتن تمرین امروز تیم ‌ملی شده بود.

بختیار رحمانی به همراه امیرحسین صادقی در تمرین امروز حضور نداشتند و در کمپ تیم‌ ملی حضور یافته بودند. صادقی به منظور فیزیوتراپی و مداوی مصدومیتش و بختیار رحمانی نیز برای تست آمادگی جسمانی به همراه دکتر شهاب به کمپ تیم ‌ملی رفته بودند. تمرین از ساعت 11:20 برای لحظاتی تعطیل شد تا بازیکنان با توجه به گرمای هوا گلویی تازه کنند.

این در حالی بود که پس از آن دو تیم قرمز و آبی نیمه‌های زمین را تعویض کردند و فو‌تبا‌ل را در نیمه دوم ادامه دادند. تیم هفت نفره‌ای نیز که در پشت دروازه مشغول تنیس - فو‌تبا‌ل بود به سمت دیگر زمین رفت و زیر نظر دیگو به کارهای سرعتی پرداختند.

سلیمی و فروزان نیز در نیمه اول بازی در پشت دروازه مشغول تمرین دو نفره بودند و اخباری و حسینی در درون دروازه قرار گرفته بودند که با آغاز نیمه دوم سلیمی و فروزان به جای حسینی و اخباری در درون دروازه قرار گرفتند. تمرین امروز تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ساعت 11:40 پایان یافت.

پس از پایان تمرین کا‌ر‌لوس کی‌روش به همراه مارکار آقاجانیان با سروش رفیعی و آندرانیک تیموریان لحظاتی را به صورت اختصاصی و جدا از سایر بازیکنان به گفت‌و‌گو پرداختند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir