قوچان‌نژاد به تمرین تیم ملی‌ پیوست
تمرین عصر امروز تیم ملی در مجموعه پاس قوامین دنبال شد.

تمرین امروز (پنجشنبه) عصر تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 18 با حضور 33 بازیکن دنبال شد. علی کریمی به دلیل مصدومیت در تمرین امروز حاضر نبود و اسماعیل شریفات نیز که شب گذشته به دلیل مراسم ازدواجش اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، از غایبان تمرین امروز بودند. مراسم ازدواج اسماعیل شریفات امشب برگزار می‌شود.

ابتدا ملی‌پوشان در اختیار خود به تنیس فوتبال و آقاوسط پرداختند. آنها با تقسیم شدن به گروه‌های چند نفره تمرین امروز را آغاز کردند. پس از آن به صورت جدی و زیر نظر اوسیانو، مارکار آقاجانیان و دکتر دیگو به سه گروه سبز، قرمز و سفید تقسیم شدند تا با جدیت تمرین را شروع کنند. میانه زمین به سه جعبه متفاوت تقسیم شده بود و سه گروه پس از حضور 5 دقیقه‌ای در این جعبه‌ها جای خود را با گروه‌های دیگر عوض می‌کردند تا ضمن تنوع در تمرین‌های اولیه خود را گرم کنند.

دروازه‌بان‌های تیم ملی نیز زیر نظر دن گاسپار از سایر بازیکنان جدا شده و به تمرین پرداختند. رضا قوچان نژاد از تمرین عصر امروز به جمع ملی‌پوشان اضافه شد. پژمان منتظری نیز که روز گذشته به صورت اختصاصی و جدا از سایر بازیکنان تمرین کرد،‌ امروز با سایر ملی‌پوشان تمرین‌های خود را دنبال کرد.

پس از این بازیکنان به پشت دروازه رفتند تا با حرکات سرعتی کوتاه و بلند خود را آماده آغاز فوتبال کنند. گرم کردن بازیکنان راس ساعت 18:25 به پایان رسید و آنها با جمع شدن در کنار زمین به استراحت چند دقیقه‌ای پرداختند.

در تمرین امروز تیم ملی مهدی تارتار، امیرحسین پیروانی، کوروش برمک و علی نظرمحمدی حضور یافته بودند. در این تمرین حدود 50 تماشاچی در مجموعه پاس قوامین حضور یافته بودند تا از نزدیک شاهد تمرین‌های تیم ملی فوتبال کشورمان باشند.

تمرین امروز تیم ملی ساعت 19:25 به پایان رسید و پس از آن ملی‌پوشان با جمع شدن در میانه زمین زیر نظر دیگو سرد کردند تا پس از آن روانه رختکن شوند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir