نتیجه دیدار تیم ملی ایران و گوام
دیدار تیم ملی ایران و گوام از ساعت 19:00 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با برتری پرگل ملی پوشان کشورمان به پایان رسید.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین مصاف خود در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال 2018 و مقدماتی جام ملت‌های آسیای 2019 به مصاف گوام رفت. تیم ملی گوام در سال‌های اخیر با حمایت فدراسیون فوتبال ژاپن پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و با هدایت مربی انگلیسی‌اش توانسته تا رده 146 رده‌بندی فیفا بالا بیاید.

ملی پوشان کشورمان در یک بازی کاملا برتر نسبت به حریف توانست با نتیجه پرگل شش بر صفر گوام را شکست دهند. تیم ملی ایران با این پیروزی چهار امتیازی شد و گوام همچنان با شش امتیاز صدرنشین گروه باقی ماند.

نیمه اول:

دقیقه یک تا 5: تیم ملی ایران از همان ابتدا خطرناک ظاهر شد و تا دقیقه 5 چندین حمله را توسط ارسال های اشکان دژاگه ترتیب دادند که ضربات مهاجمان و وحید امیری از کنار دروازه گوام به بیرون رفت.

دقیقه 8 (گل): سردار آزمون با دروازه بان گوام تک به تک شد اما با خطا متوقف شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. اشکان دژاگه پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و گل اول این دیدار را به ثمر رساند.

دقیقه 27: مهدی طارمی در داخل محوطه جریمه گوام صاحب توپ شد اما شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30(گل): مهدی طارمی در یک حرکت تیمی و تاکتیکی با پاس سردار آزمون در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک شوت زیبا گل دوم ایران را به ثمر رساند.

دقیقه 33 (گل): سانتر زیبای اشکان دژاگه با ضربه سر سردار آزمون همراه شد که این ضربه به گوشه دروازه گوام رفت تا گل سوم ایران به ثمر برسد و ایران سه بر صفر از گوام جلو بیفتد.

دقیقه 41 (گل): حرکت تکنیکی اشکان دژاگه باعث شد تا امیری صاحب توپ شود و توپ را به روی دروازه ارسال کرد که این توپ را سردار آزمون با یک ضربه سر زیبا وارد دروازه گوام کرد تا گل دوم خودش و گل چهارم ایران را به ثمر برساند.

نیمه اول دیدار ایران و گوام با نتیجه چهار بر صفر به نفع تیم ملی ایران به پایان رسید.

نیمه دوم:

دقیقه 48: حاج صفی در یک حرکت انفرادی و تکنیکی چند بازیکن گوام را از پیش رو برداشت و از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیق 64 (گل): رامین رضاییان پس از تعویض و ورود به زمین توپی را به روی دروازه ارسال کرد که طارمی با یک ضربه سر دروازه بان گوام را مغلوب خودش کرد و توانست گل پنجم ایران و دوم خودش را وارد دروازه گوام کرد تا تیم ملی ایران با نتیجه پنج بر صفر از گوام جلو باشد.

دقیقه 79: طارمی از پشت محوطه جریمه شوت زیبایی را به سمت دروازه گوام زد که این توپ با اختلاف بسیار کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 88 (گل): مهدی ترابی داخل محوطه جریمه گوام صاحب توپ شد و با یک شوت محکم دروازه گوام را باز کرد و گل ششم تیم ملی ایران را به ثمر رساند.

این دیدار در نهایت با پیروزی شش بر صفر تیم ملی ایران مقابل گوام به پایان رسید.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی