تمرین تیم ملی در چمن باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد
تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی برگزار شد.

ملی پوشان ایران که پس از سفر به دوبی در سالن ورزشی باشگاه ایرانیان تمرین کرده بودند، عصر دیروز نخستین جلسه تمرینی خود را در زمین چمن این مجموعه برگزار کردند؛ تمرینی جدی و در عین حال با نشاط که 80 دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان تیم ملی از ساعت 18 تمرین خود را زیر نظر کادرفنی آغاز کردند. ابتدا 17 بازیکن حاضر در اردو با هدایت دکتر 'دیه‌گو' تمرینات آغازین که شامل گرم کردن و کارهای کششی می‌شد را انجام دادند تا بدنشان آماده تمرین روی چمن شود.

سپس بازیکنان به گروه‌های دو نفره تقسیم شدند. این بازیکنان در این گروه‌های دو نفره به صورت ضربدری و سرعتی با هم پاسکاری می کردند. واکنش بازیکنان به توپ‌های دریافتی و سرعت عکس العمل‌شان بخش مهم این تمرین بود. همزمان با این بخش سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری، سه دروازه بان حاضر در اردو به صورت اختصاصی در کنار دن گاسپار(Dan Gaspar) تمرین می‌کردند.

در ادامه کادرفنی از بازیکنان خواستند با پوشیدن کاورهای سفید و قرمز در بخش بسیار کوچک زمین، بازی پرفشار را تمرین کنند. در میانه‌های این بخش از تمرین هم سه دروازه‌بان حاضر در اردو تک به تک وارد جمع سایر بازیکنان می‌شدند و پس از حضوری کوتاه در این تمرین به تمرینات دروازه‌بانی بازمی‌گشتند.

پس از این تمرین بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند و در یک طرف میدان به بازی درون تیمی پرداختند. در پایان بازیکنان با سرد کردن بدن‌های خود به استخر یخ رفتند. هوای عصر دوبی از شرایط مطبوع‌تری نسبت به صبح برخوردار بود اما باز هم درجه بالای رطوبت، کار را برای بازیکنان حین تمرین سخت می‌کرد. البته نزدیکی شرایط آب و هوایی دوبی به مسقط و انجام تمرینات در این شهر حاشیه خلیج فارس به لحاظ تطبیق پذیری می‌تواند کمک شایانی به ملی پوشان برای بازی شانزدهم مهر باشد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir