مرور اهداف تاکتیکی در تمرین تیم ملی
تیم ملی فوتبال ایران در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی تمرین کرد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از اینکه در سالن باشگاه ایرانیان دوبی تمرین بدنسازی خود را در دو گروه انجام دادند، در زمین چمن این مجموعه تمرین دیگری را برگزار کردند؛ تمرینی که 90 دقیقه به طول انجامید و کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) اهداف تاکتیکی خود را در زمین با بازیکنانش مرور کرد.

بخش اصلی تمرین مربوط به کارهای تهاجمی و استفاده از ضربات ایستگاهی بود. در بخش کارهای تهاجمی کی روش تلاش می کرد به صورت تک تک بازیکنان را با آنچه در ذهن دارد، آشنا کند. در این قسمت دروازه بان ها هم به صورت تک به تک درون دروازه قرار می گرفتند و تلاش می کردند دفع کننده حملات بازیکنان مهاجم باشند.

بعد از این تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه به بازی تنیس فوتبال پرداختند و گروه دیگر هم به زدن ضربان ایستگاهی از پشت محوطه 18 قدم مشغول شدند. از سوی مدیریت باشگاه ایرانیان دوبی هم پلاکاردی به منظور همدردی با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی به خاطر درگذشت ناگهانی هادی نورزی نصب شده بود.

پژمان منتظری بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هم پس از انجام وظایف باشگاهی خود در اردوی تیم ملی حاضر شد و بنا به صلاحدید کادرفنی در تمرین شرکت نکرد تا با انجام استراحت آماده تمرین امروز شود. مسعود شجاعی هم در اواسط تمرین به اردوی تیم ملی وارد شد و برای دقایقی تمرین هم تیم های خود را از نزدیک تماشا کرد. بازیکنان تیم ملی پس از انجام تمرین و سرد کردن بدن های خود به استخر رفتند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir