گزارش تمرین تیم ملی در دوبی
جلسه دیگری از تمرینات تیم ملی در اردوی دوبی برگزار شد.

ملی پوشان فوتبال ایران جلسه دیگری از تمرینات خود را در اردوی دوبی برگزار کردند. این تمرین به مدت 100 دقیقه برگزار شد و کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) با توجه به نزدیکی زمان تا دیدار برابر عمان برنامه های تاکتیکی خود را برای رویارویی با این تیم عربی با بازیکنان مرور کرد.

گرمای بالای و رطوبت زیاد شهر دوبی که همزمان با برگزاری تمرین عصر 75 درصد بود، شرایط تمرینی متفاوتی را برای بازیکنان ایجاد کرده بود. البته روز گذشته هم شرایط تمرین به همین صورت بود و بازیکنان مجبور شدند در میان میدان با تعویض لباس های خیس آب خود از لباس های دیگری استفاده کنند.

بر اساس صلاحدید سرمربی تیم ملی زمان بیشتری در مقایسه با تمرین دیروز به بازی درون تیمی اختصاص داشت و بازیکنان با تقسیم شدن به دو گروه بازی تمرینی جدی را برگزار کردند.

البته در میانه های تمرین، کی روش بازیکنان را در وسط زمین جمع کرد و از آنها خواست نکات مدنظرش را در زمین پیاده کند. پیش از شروع تمرین هم سرمربی تیم ملی با بازیکنان به صورت دسته جمعی به گفت‌وگو پرداخت و پس از پایان این صحبت ها با آندرانیک تیموریان و احسان حاج صفی که به تازگی به اردوی تیم ملی اضافه شده‌اند به صحبت پرداخت.

تا قبل از آغاز بازی تمرینی، سوشا مکانی، علیرضا بیرانوند و رشید مظاهری زیر نظر دن گاسپار(Dan Gaspar) تمرینات اختصاصی متنوعی را برگزار کردند. در پایان تمرین هم اکثر بازیکنان بدن های خود را سرد کردند و پنج بازیکن به همراه دروازه‌بان‌ها ماندند تا تمرین ضربات ایستگاهی را برگزار کنند. پس از این بخش هم بازیکنان به استخر رفتند.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه هفته جاری در چهارمین دیدار خود در رقابت های انتخابی جام جهانی و جام ملت های آسیا در مسقط به مصاف تیم ملی عمان می رود.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir