حساسیت بسیار بالای دیدار برابر ایران برای عمانی‌ها
سرمربی تیم ملی فوتبال عمان اصرار دارد که همچنان تمرین‌های این تیم پشت درهای بسته برگزار شود.

تیم ملی فوتبال ایران در یکی از دیدارهای حساس انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پنجشنبه در ورزشگاه سلطان قابوس شهر مسقط به مصاف عمان خواهد رفت که این دیدار جنگ صدرنشینی است.

تیم ملی عمان به دستور سرمربی این تیم تمرین خود را به دور از رسانه‌ها و پشت درهای بسته برگزار کرد تا نقشه‌های تاکتیکی این تیم برای دیدار حساس برابر ایران لو نرود.

تیم ملی عمان پیش از این هم در دیداری دوستانه برابر سوریه به میدان رفت که این دیدار هم پخش تلویزیونی نداشت و به دور از رسانه‌ها و خبرنگاران برگزار شد و این نشان می‌دهد که دیدار برابر ایران برای عمانی‌ها از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

همچنین فدراسیون فوتبال عمان و شخصیت های فوتبالی در این کشور در پیام‌های جداگانه‌ای از هواداران خود خواستند که در دیدار برابر ایران در ورزشگاه قابوس حاضر شوند و به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

روزنامه عمان نیز در گفت و گویی که با مربیان سرشناس فوتبال این کشور داشت درباره بازی برابر ایران از آنها نظر خواسته بود که همگی آنها به ستایش از تیم ملی ایران پرداخته بودند و بازی برابر شاگردان کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) را سخت توصیف کردند. بیشتر این مربیان تاکید کردند که بهترین راه برای پیروز شدن برابر ایران استفاده از ضد حملات و صلابت در کارهای دفاعی است.

تیم ملی فوتبال ایران 7 امتیاز در سه بازی قبلی خود به دست آورده و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به عمان در رده نخست جدول گروه D قرار دارد. در این گروه گوامی‌ها با یک بازی بیشتر هفت امتیازی هستند و تفاضل گل چهار دارند. همچنین تیم ملی ترکمنستان و هندوستان به ترتیب با سه بازی و کسب یک و صفر امتیاز از رقابت‌های قبلی خود در رده چهارم و پنجم جدول قرار گرفته‌اند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir