تمرین ملی پوشان فوتبال در عمان برگزار شد
آخرین تمرین ملی پوشان فوتبال ایران پیش از دیدار با عمان برگزار شد.

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با عمان در مرحله گروهی رقابت های انتخابی جام جهانی ٢٠١٨ از ساعت ١٨ در ورزشگاه سلطان قابوس آغاز شد. ٢١ بازیکن به همراه چهار دروازه‌بان در تمرین امروز تیم ملی حضور داشتند.

بازیکنان ابتدا زیر نظر دکتر 'دیگو' و دروازه‌بان‌ها زیر نظر دن گاسپار(Dan Gaspar) خود را گرم کردند تا تمرین اصلی را آغاز کنند. محمود اسلامیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال صبح امروز، خود را به مسقط رساند و در تمرین عصر ملی پوشان حضور داشت.

علی اصغر سیبوی سفیر ایران در عمان نیز در جمع ملی پوشان حضور پیدا کرد و با کی روش(Carlos Queiroz) و اسلامیان چند دقیقه‌ای صحبت کرد. میزان رطوبت و شرجی بودن هوا نسبت به روز گذشته کم شده بود، هرچند باز هم میزان دما و رطوبت با تهران اختلاف بالایی دارد.

حدود ٢٠ تماشاگر ایرانی از نزدیک نظاره‌گر تمرین بودند و در ورزشگاه سلطان قابوس حضور داشتند. خسرو حیدری جدا از سایر بازیکنان به صورت اختصاصی و بدون توپ با دکتر شهاب تمرین کرد.

ملی‌پوشان پس از ٢٠ دقیقه تمرین به کنار زمین آمدند تا با نوشیدن آب گلویی تازه کنند. سایر ملی‌پوشان نیز با پاسکاری های یک ضرب و دو ضرب که با حرکات کششی همراه بود تمرین خود را دنبال کردند.

تنها ٢٠ دقیقه نخست تمرین امروز برای حضور تماشاگران و خبرنگار آزاد بود و پس از آن ملی پوشان پشت درهای بسته تمرین خود را دنبال کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir