شکست برزیل و آرژانتین در انتخابی جام جهانی روسیه
تیم‌های مدعی برزیل و آرژانتین اولین دیدارشان را در ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی روسیه با شکست آغاز کردند.

ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی روسیه در قاره آمریکای جنوبی بامداد امروز (جمعه) با برگزاری چند دیدار آغاز شد که در این ر‌قا‌بت‌ها نتایج نسبتا غیر منتظره ای رقم خورد که در آن می‌توان به شکست برزیل و آرژانتین دو مدعی این ر‌قا‌بت ها اشاره کرد.

آرژانتین که در غیاب لیونل مسی(Lionel Messi) مصدوم به دیدار اکوادور رفته بود در خانه با دو گل مغلوب شد. در این دیدار سرخیو آگروئو(Sergio Agüero) گلزن آرژانتینی‌ها که قرار بود جای مسی را بگیرد در نیمه نخست مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد تا کارلوس توس(Carlos Tevez) به جای او به میدان بیاید.

در حالی که بازی تا دقیقه 80 با تساوی بدون گل در جریان بود اکوادوری‌ها به یک باره نبض بازی را در اختیار قرار گرفتند و در دقایق 81 و 82 گلزنی کردند. ابتدا ارازو(Frickson Erazo) با ضربه سر روی یک ضربه کرنر گلزنی کرد و یک دقیقه بعد 'کای سدو' روی غفلت مدافعان آرژانتین گل دوم را هم به ثمر رساند تا این دیدار با برتری دو بر صفر اکوادور به پایان برسد.

برزیل دیگر رقیب آرژانتین نیز در اولین بازی خود متزلزل ظاهر شد و با نتیجه‌ دو بر صفر برابر شیلی، قهرمان کوپا آمریکا شکست خورد. این دیدار نیز تا اواسط نیمه دوم با تساوی بدون گل در جریان بود ، ولی به یکباره بازیکنان شیلی توانستند حریفشان را غافلگیر کنند. ابتدا وارگاس(Eduardo Vargas) در دقیقه 72 موفق شد گل اول را به ثمر برساند و در ادامه نیز آلکسیس سانچس(Alexis Sánchez) مهاجم آماده این روزهای آرسنال(Arsenal) تیر خلاص را بر پیکر بازیکنان برزیل وارد کرد تا این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر شیلی برابر برزیل آغاز شود تا روند نتایج ضعیف برزیل همچنان ا‌د‌ا‌مه‌ داشته باشد.

** تابلوی نتایج

* بولیوی صفر – اروگوئه دو

* کلمبیا دو – پرو صفر

* ونزوئلا صفر – پاراگوئه یک

* شیلی دو – برزیل صفر

* آرژانتین صفر – اکوادور دو


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir