آخرین تمرین تیم ملی‌ قبل از دیدار با ژاپن برگزار شد
آخرین تمرین تیم ‌ملی پیش از دیدار دوستانه مقابل تیم ملی فو‌تبا‌ل ژاپن در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد.

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران فردا (سه‌شنبه) از ساعت 17 در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی به مصاف تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ژاپن می‌رود؛ دیداری دوستانه که دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران پس از تساوی مقابل عمان در ر‌قا‌بت‌های انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه فردا در آزادی پذیرای سامورایی‌های آبی است. ملی‌پوشان از ساعت 10:30 صبح امروز وارد کمپ تیم‌های ملی شدند تا آخرین تمرین خود را برگزار کنند. چهار د‌ر‌وازه‌بان و 21 بازیکن ایرانی امروز با حضور در کمپ تیم‌های ملی نشان دادند که کا‌ر‌لوس کی‌روش(Carlos Queiroz) تمام بازیکنان را برای دیدار فردا در اختیار دارد.

ابتدا بازیکنان با تقسیم شدن به گروه‌های چند نفره و با انجام حرکات کششی سبک کار خود را آغاز کردند. پس از آن د‌ر‌وازه‌بانان در اختیار دن گاسپار(Dan Gaspar) مربی د‌ر‌وازه‌بان‌های تیم ‌ملی قرار گرفتند و سایر بازیکنان زیر نظر 'دیگو' شروع به گرم کردن جدی کردند.

پاسکاری‌های یک ضرب و دو ضرب و نیز تشکیل گروه‌های پنج نفره برای پاسکاری‌های سه ضرب از جمله حرکات اصلی گرم کردن امروز ملی‌پوشان بود. پس از آن بازیکنان تیم ‌ملی حرکات کششی بدون توپ را که از فشار بیشتری برخوردار بود در دستور کار خود قرار دادند. بازیکنان تیم ‌ملی ایران به دو گروه با کاورهای مشکی و آبی تقسیم شده بودند تا پس از گرم کردن تمرین خود را آغاز کنند.

از جمله نکات قابل اشاره امروز حضور سردار آزمون در جمع ملی‌پوشان پس از مصدومیتی بود که دیروز با تکل مسعود شجاعی برایش ایجاد شد و به نظر می‌رسید که در سلامت کامل به سر می‌برد و برای دیدار مقابل تیم ملی ژاپن مشکلی ندارد.

مساله قابل اشاره دیگر حضور خبرنگاران ژاپنی در تیم ‌ملی بود. سرمربی تیم ‌ملی در حاشیه تمرین امروز به جمع خبرنگاران آمد تا با آنها پیش از دیدار با تیم ‌ملی ژاپن صحبت کند. امروز تنها 30 دقیقه تمرین برای پوشش رسانه‌ای خبرنگاران ایرانی و ژاپنی آزاد بود و پس از آن ملی‌پوشان پشت در‌های بسته تمرینات خود را دنبال کردند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir