حاشیه‌های دیدار تیم ملی ایران و ترکمنستان
تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل ایران و ترکمنستان از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با حواشی همراه بود.

به گزارش سیمرغ، تیم‌های ملی فو‌تبا‌ل ایران و ترکمنستان در چارچوب ر‌قا‌بت‌های مرحله انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه از ساعت 15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک ایران به پایان رسید.

حاشیه‌های دیدار ایران و ترکمنستان:

* با توجه به رایگان اعلام شدن دیدار ترکمنستان و ایران، استقبال خوبی از این دیدار نسبت به دیدارهای گذشته تیم ملی شده است و حدود 25 هزار هوادار تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* قبل از آغاز بازی تماشاگران به سبک آلمانی ها یازده بازیکن حاضر در تیم ملی ایران را تشویق کردند.

* تماشاگران که از بازی هجومی و خوب بازیکنان ایران به وجد آمده بودند آن ها را با شعار 'ایرانی با غیرت' تشویق می کردند.

* دقیقه 24 هواداران تیم ملی ایران یاد و خاطره هادی نوروزی را زنده نگه داشتند و با شعار 'خداحافظ هادی با تعصب' او را تشویق کردند.

* در اقدامی جالب تمام تماشاگران یکصدا شعار 'نوروزی، روحت شاد' و 'حجازی، روحت شاد' سر می دادند.

* با توجه به اینکه طبقه پایین ورزشگاه آزادی پر نشده است اما هواداران تیم ملی ایران موج مکزیکی زیبا و هماهنگی را در ورزشگاه اجرا کردند.

* در بین دو نیمه دیدار تیم های ملی ایران و ترکمنستان روشن پژوه مجری خوب کشورمان برای تماشاگران برنامه ای را اجرا کرد.

* علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال، پنجعلی، سیدجلال حسینی و سهراب بختیاری زاده در ورزشگاه آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* تا دقیقه 50 همچنان هواداران تیم ملی ایران به ورزشگاه آزادی می آمدند تا تیم ملی ایران را تشویق کنند. 35 هزار تماشاگر در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی حضور دارند و این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

* پس از اینکه حقیقی در خروج از دروازه اشتباه کرد و بازیکنان ترکمنستان توانستند گل تساوی را به ثمر برسانند، تماشاگران یکصدا مهدی رحمتی را تشویق کردند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی