ایران 6 – گوام صفر
تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران موفق شد با شش گل گوام را شکست دهد.

تیم های ملی فو‌تبا‌ل گوام و ایران از گروه D رقابت‌های مرحله انتخابی جا‌م جها‌نی 2018 روسیه در ورزشگاه 'دددو' به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار مهدی طارمی(2 گل)، کمال ‌الدین کامیابی‌نیا، رامین رضاییان، مسعود شجاعی و کریم انصاری‌فرد برای تیم ملی فوتبال ایران گلزنی کردند.

* گزارش نیمه اول

* در دقیقه هفتم بازی اشکان دژاگه توپی را از سمت راست محوطه جریمه به روی دروازه گوام ارسال کرد که مهدی طارمی چند ثانیه‌ای دیر به توپ رسید تا یک فرصت بسیار خوب برای تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران از دست برود.

* در ادامه طولی نکشید تا در دقیقه یازده این بار مهدی طارمی پاس در عمق ترابی را به گوشه چپ دروازه گوام فرستاد تا تیم ‌ملی با یک گل از حریف خود پیش بیفتد.

* در دقیقه نوزده کریم انصاری فرد موفق نشد سانتر بسیار زیبای میلاد محمدی را به گل تبدیل کند. یک دقیقه بعد نیز کمال الدین کامیابی نیا شوتی را روانه دروازه کرد که با اختلافی چند متری از کنار دروازه به بیرون رفت.

* اما 9 دقیقه بعد کامیابی نیا که اولین بار در ترکیب اصلی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران قرار می‌گرفت با یک ضربه دقیق توپ را به سمت چپ دروازه گوام ارسال کرد تا برای دومین بار دروازه تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل گوام را باز کند.

* در دقیقه 35 نیز مجددا یک فرصت بسیار خوب برای ایرانی‌ها ایجاد شد که انصاری فرد توپ را به تیرک دروازه کوبید.

* در دقایق پایانی این نیمه مسعود شجاعی به جای مهدی ترابی به میدان آمد، ترابی به دلیل مصدومیت شرایط ادامه بازی را نداشت.

* گزارش نیمه دوم

* در دقیقه 48 بازی که تازه تیم ‌ملی به زمین آمده بود رامین رضاییان موفق شد با پاس پشت پای زیبای مهدی طارمی گل سوم ایران را به ثمر برساند.

* در دقیقه 50 'جان ماتکین' بازیکن گوامی‌ها با خطایی که بر روی مهدی طارمی انجام داد اخراج و یک پنا‌لتی‌ برای تیم ‌ملی به دست آمد که مسعود شجاعی توپ را به گل تبدیل کرد.

* در دقیقه 52 نیز کریم انصاری فرد موفق شد گل پنجم تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران را روانه دروازه گوامی‌ها کند. در ادامه این بار در دقیقه 62 کریم انصاری فرد پاسی را برای مهدی طارمی فراهم کرد تا او به راحتی هر چه تمام‌تر گل ششم ایران را به ثمر برساند.

* در نیمه دوم علیرضا جهانبخش به جای اشکان دژاگه و خسرو حیدری به جای مهدی طارمی به زمین بازی آمد.

* در دقیقه 71 بازی علیرضا بیرانوند با خطا بر روی مهاجم گوام از زمین اخراج شد تا هر دو تیم 10 نفره کار خود را دنبال کنند. گوامی‌ها ضربه ایستگاهی را پشت محوطه جریمه به دست آمده را به بیرون زدند. این در حالی بود که پس از اخراج بیرانوند به دلیل انجام شدن هر سه تعویض تیم ‌ملی، پورقاز در درون دروازه ایستاد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir