اخراج سرمربی تیم ملی عمان
فدراسیون فوتبال عمان پس از شکست ناباورانه برابر ترکمنستان پل لوگوئن سرمربی فرانسوی خود را از کار برکنار کرد.

تیم ملی عمان که همگروه ایران در انتخابی جام جهانی روسیه است، این هفته و با توجه با شکست دو بر یک برابر ترکمنستان و برتری پرگل ایران برابر گوام، صدر جدول را از دست داد و اکنون با سه امتیاز کمتر از ایران، در رده دوم گروه قرار دارد.

فدراسیون فوتبال عمان پس از شکست ناباورانه مقابل ترکمنستان، 'پل لوگوئن' سرمربی فرانسوی خود را از کار برکنار کرد. این اتفاق تنها چند روز بعد از این شکست رخ داد. این اخراج کمی بعید بوده است چرا که فدراسیون فوتبال عمان اغلب از مربی فرانسوی خود حمایت می‌کرد و این تیم نیز در جدول گروه در وضعیت خوبی قرار دارد.

این مربی فرانسوی پیش از این از تیم الوحده امارات(Al-Wahda) پیشنهاد مربیگری داشت ولی فدراسیون فوتبال عمان از او حمایت و عنوان کرد او تا پایان دور انتخابی جام جهانی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت ولی حالا در اتفاقی عجیب و در برهه‌ای حساس در انتخابی جام جهانی روسیه، او را برکنار کرد.

عمان در دیدار رفت خود در خانه برابر ایران به تساوی یک بر یک رسید و باید فروردین ماه سال آینده در تهران دیدار برگشت خود را برابر ایران برگزار کند. عمان این شانس را دارد تا با قرار گرفتن در رده دوم به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم جواز حضور در مرحله بعدی را به دست آورد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir