صعود کره جنوبی و ژاپن به مرحله حذفی انتخابی المپیک
تیم های امید ژاپن و کره جنوبی با برتری پرگل برابر حریفانشان راهی مرحله حذفی انتخابی المپیک 2016 ریو شدند.

در ادامه رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو، از گروه دوم رقابت‌ها، دو تیم عربستان و کره شمالی به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. عربستان که در بازی نخست خود نیز برابر تایلند به تساوی رسیده بود اکنون دو امتیازی شد تا کار صعودش از این گروه به روز آخر کشیده شود.

در حال حاضر ژاپن با کسب 6 امتیاز صعود خودش را به مرحله بعد قطعی کرده است و تیم‌های عربستان با دو امتیاز و کره شمالی و تایلند با یک امتیاز در رده‌های بعدی این گروه قرار دارند.

همچنین در گروه سوم این رقابت‌ها، عراق موفق شد با نتیجه سه بر دو ازبکستان را شکست دهد تا تکلیف تیم‌های صعودکننده گروه مشخص شود و ازبکستان یکی از حذف شده‌های بزرگ این جام لقب گیرد. عراق در بازی نخست خود نیز توانسته بود یمن را شکست دهد تا همراه با کره جنوبی 6 امتیازی، تیم‌های صعود کننده گروه سه به مرحله بعدی این رقابت‌ها باشد.

ژاپن در مصاف با تایلند موفق شد با 4 گل این تیم را شکست دهد تا صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند.  امید کره جنوبی هم با 5 گل امید یمن را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir