خاکپور: ژاپن را به چالش می‌کشیم
محمد خاکپور سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: ژاپن یکی از سازمان یافته ترین تیم های این رقابت‌هاست که قطعا کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما قطعا تیم ژاپن را به چالش می کشیم.

محمد خاکپور در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و چین که با برتری سه بر دو امیدهای ایران به پایان رسید، اظهار کرد: پیروزی مقابل چین را به دولتمردان و مردم‌مان تقدیم می‌کنیم. بازی خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و تحت فشار رسانه‌ها هجمه‌های زیادی به ما وارد شد.

وی ادامه داد:‌ مجبور بودیم تغییراتی را انجام دهیم تا انرژی بازیکنان را تقسیم کنیم. تیم چین جوانمردانه و عادلانه بازی کرد. به بازیکنانم افتخار می کنم که چنین نمایشی را اجرا کردند و تمام تلاش خود را به کار گرفتند. امیدوارم در دور بعد هم موفق باشیم. من یکی از خوش شانس‌ترین بازیکنانی هستم که 23 بازیکن خوب و هم‌سطح دارم که واقعا انتخاب 11 بازیکن از بین آن‌ها کار سختی است. با توجه به فشردگی بازی ها مجبور هستیم ترکیب خود را تغییر دهیم.

سرمربی تیم امید با اشاره به اینکه گروه ایران یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌ها بود، بیان کرد: مقابل قطر میزبان بازی کردیم. سوریه تیم قدرتمندی بود و چین علی رغم قبول سه شکست تیم خوبی بود. فرقی نمی‌کند که به عنوان تیم اول یا دوم صعود کردیم ما باید برای قهرمانی بجنگیم و هر بازی حکم فینال برای ما دارد.

خاکپور افزود: ژاپن یکی از سازمان یافته ترین تیم های این رقابت‌هاست که قطعا کار سختی مقابل آنها خواهیم داشت اما قطعا تیم ژاپن را به چالش می کشیم. مهم ترین مساله این است که به خوبی ریکاوری کنیم و تیم را به رقابت ها برگردانیم.

وی همچنین در خصوص درگذشت احدی پیشکسوت باشگاه استقلال نیز خاطرنشان کرد: درگذشت احدی واقعا ما را اذیت کرد و بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار داد. احدی یکی از بزرگترین و بااخلاق ترین فوتبالیست های ما بود که متاسفانه از میان ما رفت.

خاکپور با اشاره به اینکه در چند روز اخیر چه از سوی رسانه‌ها و چه در فضای مجازی تحت هجمه های زیادی قرار گرفتند، گفت: پس از باخت مقابل قطر هجمه زیادی به تیم وارد شد و با وجود اینکه تیم ما خوب بازی کرد اما نتیجه نگرفته بودیم هجمه های زیادی به ما وارد شد. روزبه چشمی در رختکن بعد از برد مقابل چین به شدت گریه می کرد. من خواهش می کنم اگر اشتباهی بوده من مقصر این اشتباهات هستم و مقصر باخت به قطر من هستم و نه بازیکنانم. امیدوارم از بازیکنان من حمایت کنند تا در ادامه راه موفق باشیم.

سرمربی تیم امید همچنین ضمن قدردانی از فرجام برجام به دکتر روحانی و ظریف تبریک گفت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir