کی‌روش: استعفا می‌دهم
کارلوس کی روش گفت: فردا استفعای خود را تقدیم کفاشیان می‌کنم.

به گزارش سیمرغ، کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) پس از پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: فردا برگه استعفای خود را به تاریخ یازدهم اردیبهشت و در روز انتخابات فدراسیون فوتبال تقدیم آقای کفاشیان خواهم کرد. این تصمیم برای کمک به ایشان است چرا که اگر من را اخراج کند مردم و بازیکنان علیه‌اش خواهند بود و اگر کی‌روش را نگه دارد اسدی، رئیسش و گروهی که با اسدی هستند به مخالفت با ایشان خواهند پرداخت که این موضوع مشکل بزرگی برای رئیس فدراسیون خواهد بود. به همین دلیل فردا استعفای خودم را به تاریخ یازدهم اردیبهشت به ایشان تقدیم خواهم کرد.

وی افزود: کاری که در حال انجام است و کمک نکردن به تیم ملی برای من ناراحت کننده است و مرا عصبانی کرده. به ترابیان گفته بودم که در رویاهایش هم نام من را نیاورد. از ترابیان می خواهم که به خاطر منافع کشور بزرگ ایران هر چیزی را که می‌داند مطرح کند. او بزدلانه خودش را پنهان می‌کند. ترابیان چه کسی است که بخواهد نام من را بر زبان بیاورد؟ او به خوبی می‌داند که در دوران دعوت از دژاگه و قوچان نژاد به تیم ملی چه کسی سنگ اندازی می‌کرد. او مخل فرایند حضور این بازیکنان در تیم ملی می‌شد. بازهم تاکید می‌کنم که ترابیان نام من را بر زبان نیاورد.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: راجع به صحبت‌های هراتیان باید بگویم که او چه کسی است که من را به این مرکز دعوت می‌کند؟ در واقع ما باید هراتیان را به مرکز پزشکی فدراسیون دعوت کنیم. ما 4 سال تلاش و این مرکز را برای تیم های ملی طراحی کردیم اما او از این موضوع سوءاستفاده می‌کند. قرار بود هراتیان قسمتی از کلینیک پزشکی را در اختیار داشته باشد اما به طور کامل آن را در اختیار گرفته است.

کی‌روش درباره وضعیت کمپ تیم‌های ملی گفت: الان زمان صحبت درباره این مسائل نیست و من در جلسه فردا با کفاشیان این صحبت‌ها را انجام خواهم داد. شما می توانید تمام این مسائل را از یک خبرگزاری خاص بپرسید چرا که آن‌ها بهتر از همه در جریان امور هستند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی