پیروانی: برای ریاست فدراسیون فوتبال نامزد می‌شوم
افشین پیروانی مدیر تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام می‌کند.

افشین پیروانی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد که در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام خواهد کرد. وی با بیان این مطلب افزود: معلوم نیست که رای بیاورم یا نه اما می‌خواهم ثبت نام کنم و شانس خودم را برای ریاست فدراسیون فوتبال امتحان کنم.

افشین پیروانی بعد از مصاف تیم های پرسپولیس و فولاد با انتقاد از عدم دعوت کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) به جلسه میان مسئولان فدراسیون با 'اینفانتینو' گفت: متاسفانه یک سری از دوستان اظهارات عجیبی را مطرح کرده‌اند. آن‌ها گفته‌اند دلیل اینکه کی‌روش را دعوت نکرده‌اند این بوده که صحبت‌های فوتبالی مطرح نبوده است. سوال ما از آن‌ها این است مگر ما می خواستیم درباره تاکتیک‌ها صحبت کنیم. ای کاش از بزرگان این فوتبال مثل دایی، مهدوی‌کیا، هاشمیان، قلعه نویی، پروین، منصوریان و باقری دعوت می‌شد تا آنجا صحبت کنند ولی متاسفانه دیدیم یک سری پزشک،‌ مهندس و بازاریاب را به جای این خاک خورده های فوتبال دعوت کردند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش تند کفاشیان به اظهاراتش بیان کرد: ما خوشحال می‌شویم کفاشیان را ببینیم. من نه قراردادی دارم نه حکمی برایم صادر شده بالاترین اتفاقی که می‌خواهد بیفتد این است که مرا اخراج کنند. اتفاقا خوب است که ما کفاشیان را ببینیم و درباره مشکلات با او صحبت کنیم.

مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران در واکنش به سوالی درباره اظهارات ترابیان گفت: من از افراد اسم نمی‌آورم ولی همان طور که گفتم اگر کی‌روش را دعوت می‌کردند می‌توانست درباره توسعه فوتبال صحبت کند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir