سرمربی کره‌جنوبی: وقت آن رسیده که ایران را در تهران ببریم
سرمربی آلمانی کره جنوبی می گوید وقت آن رسیده که ایران را در خانه اش شکست دهیم.

کره جنوبی و ایران بار دیگر در یک گروه برای انتخابی جام جهانی قرار گرفتند و این به این معنا است که این دو تیم یک بار دیگر باید در راه صعود در جام جهانی برابر هم به میدان بروند.

اولی اشتلیکه(Uli Stielike) سرمربی کره جنوبی بعد از قرعه کشی انتخابی جام جهانی گفت: بازی با ایران سخت‌ترین بازی ما در راه صعود به جام جهانی خواهد بود و می‌دانیم که بازی بسیار سختی در تهران خواهیم داشت و به همین خاطر باید هر طور شده قبل از بازی با ایران بتوانیم چین را شکست دهیم تا دردسر بازی با ایران کم شود.

او گفت: گروه ما نسبت به گروه دیگر کمی راحت‌تر است ولی ما می خواهیم به جام جهانی صعود کنیم و مادامی که دو تیم برتر هر گروه به جام جهانی راه یابند و اتفاق خاصی رخ ندهد فرقی نمی کند که دو تیم با چه شرایطی برابر هم به میدان خواهند رفت و چه تیم هایی در هر گروه قرار داشتند.

کره جنوبی هر 3 دیدار قبلی خود با ایران را با نتیجه یک بر صفر باخته است که یک دیدار دوستانه و دو دیدار نیز در راه جام جهانی برزیل بود. سرمربی آلمانی ادامه داد: باید در چهارمین تقابل با ایران این روند باخت‌ها را از بین ببریم. تا به حال 4 باخت و دو مساوی مقابل ایران در تهران داشته‌ایم و وقت آن رسیده که این تیم را در خانه اش شکست دهیم.

اول از همه باید قبل از دیدار با ایران، چین را شکست دهیم تا روحیه بالایی پیدا کنیم و خودمان را برای نبرد در تهران آماده کنیم. باید از همین حالا اردوهای آمادگی خود را مشخص کنیم و بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند را زیر نظر بگیریم تا با قدرت خودمان را برای بازی های پیش رو آماده کنیم. دو بازی دوستانه برابر چک و اسپانیا خواهیم داشت که به توانایی و بالا بردن آن کمک خواهد کرد و امیدوارم تا زمان شروع رقابت ها تیم آماده ای شویم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir