سوریه امیدوار به صعود به جام جهانی 2018
با وجود اینکه سوریه شانس بسیار کمی برای صعود به جام جهانی دارد، اما بازیکنان و رسانه های این کشور از قرار گرفتن در گروه A خوشحال هستند و بر این باورند که شانس حضور در جام جهانی را برای نخستین بار در تاریخ خود دارند.

تیم ملی فوتبال سوریه در انتخابی جام جهانی با تیم‌های ایران، کره جنوبی، ازبکستان، چین و قطر همگروه هستند. سوریه ضعیف‌ترین تیم این گروه روی کاغذ است و با توجه به آنکه نمی‌تواند در خانه خود به میدان برود شانس بسیار کمی برای صعود دارد اما به نظر می‌رسد که سوری‌ها امیدوار به صعود به جام جهانی هستند.

سایت فوتبال سوریه در گزارشی نوشت: تیم ملی فوتبال سوریه در گروه خوبی قرار گرفته است و این شانس را دارد که برای نخستین بار در تاریخ خود حضور در جام جهانی را تجربه کند. اگر بتوانیم در این مرحله 15 امتیاز به دست آوریم می‌توانیم صعود خود را به جام جهانی جشن بگیریم. البته دیدارهای سختی پیش‌رو داریم به ویژه دیدار برابر ایران و کره جنوبی.

'محمد المواس' یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال سوریه در واکنش به قرعه کشورش گفت: برای پیروز شدن باید یکدل شد. ما بازیکنان، امید زیادی برای صعود به جام جهانی داریم و امیدوار هستیم که این رویای ما برآورده شود. در گروه سختی قرار داریم و دیدار برابر ایران و کره جنوبی سخت‌ترین بازی های ماست.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir