فهرست اسپانیا برای یورو 2016 اعلام شد
دیگو کاستا، فرناندو تورس، سانتی کاسورلا و خوان ماتا از فهرست اسپانیا برای یورو 2016 خط خوردند.

در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز رقابت‌های یورو 2016 در فرانسه تیم‌های مختلف اروپایی فهرست بازیکنان خود را برای این رقابت‌ها اعلام می‌کنند. در این میان تعداد مصدومان زیاد کشورهای مختلف باعث شده ستارگان زیادی این بازی‌ها را از دست بدهند. با این حال ویسنته دل بوسکه(Vicente del Bosque) چهار بازیکن سرشناس خود را بدون هیچگونه مصدومیتی از فهرست تیمش برای یورو 2016 خط زده است.

تیم ملی فوتبال اسپانیا که در دو دوره قبلی این رقابت‌ها به مقام قهرمانی رسیده و مدافع کسب این عنوان است، امروز فهرست نهایی خود را برای این رقابت‌ها اعلام کرده که غایبان سرشناسی از جمله دیگو کاستا(Diego Costa)، خوان ماتا(Juan Mata)، فرناندو تورس(Fernando Torres) و سانتی کاسورلا(Santi Cazorla) در این فهرست وجود دارند.

لیست 25 نفره تیم ملی اسپانیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها:

ایکر کاسیاس(Iker Casillas)، دخه‌آ(David de Gea)، سرخیو ریکو(Sergio Rico)

مدافعان:

دنی کارواخال(Dani Carvajal)، خوان فران(Juanfran)، سرخیو راموس(Sergio Ramos)، جرارد پیکه(Gerard Piqué)، مارک بارترا(Marc Bartra)، جوردی آلبا(Jordi Alba)، آسپلیکوئتا(César Azpilicueta)

هافبک‌ها:

سن خوسه(Mikel San José)، 'برونو'، سائول(Saúl Ñíguez)، بوسکتس(Sergio Busquets)، کوکه(Koke)، تیاگو(Thiago Alcântara)، سیلوا(David Silva)، فابرگاس(Cesc Fàbregas)، آندرس اینیستا(Andrés Iniesta)، ایسکو(Isco)، 'واسکس'

مهاجمان:

نولیتو(Nolito)، پدرو(Pedro)، موراتا(Álvaro Morata)، آدوریس(Aritz Aduriz)


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir