فریادهای کی‌روش در تمرین تیم ‌ملی
دومین جلسه تمرینی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران با اضافه شدن اکثر لژیونرهای تیم ‌ملی در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

دومین جلسه تمرینی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران، امروز هم مانند روز گذشته از ساعت 10:30 در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد. با این تفاوت که امروز بازیکنان لژیونر به جز کریم انصاری فرد و سردار آزمون حاضر بودند.

در این تمرین اشکان دژاگه، پژمان منتظری، علیرضا حقیقی، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی و مرتضی پورعلی گنجی برای نخستین بار حاضر شده بودند. سردار آزمون که روز گذشته در تمرین بعدازظهر تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل حاضر شده بود، امروز با کسب اجازه از کادرفنی در تمرین حاضر نشد.

بازیکنان تراکتورسازی، ذوب آهن، استقلال و کریم انصاری فرد دیگر غایب تمرین تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل بودند. وریا غفوری که به دلیل مصدومیت در روز گذشته در تمرین حاضر نشده بود، امروز زیر نظر پزشک تیم ملی به صورت اختصاصی کار کرد.

بازیکنان لژیونر که امروز به تمرین اضافه شده بودند، به همراه رحیم زهیوی و آندرانیک تیموریان که با مصدومیت نسبی مواجه هستند، به صورت اختصاصی زیر نظر 'میگو'، بدنساز تیم در یک گوشه زمین تمریناتی همانند تنیس فوتبال و تمرینات کششی را انجام دادند.

علیرضا حقیقی نیز که امروز به تمرین اضافه شده بود، پس از انجام تمرینات گروهی با سایر د‌ر‌وازه‌بان‌ها با کشیدگی عضله مواجه شد و ادامه تمرین را با لژیونرهای جدید الورود تیم ‌ملی ا‌د‌ا‌مه‌ داد.

سایر بازیکنان نیز پس از تمرین با توپ و گرم کردن بدن‌هایشان با حرکت در میان موانع آماده تمرینات تاکتیکی کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) شدند. کی‌روش پس از گرم شدن بازیکنان دو د‌ر‌وازه‌ را در یک نیمه زمین قرار داد و زیر نظر خودش بازیکنان به انجام فو‌تبا‌ل درون تیمی پرداختند.

در این تمرین کی‌روش تاکتیک‌های مختلف را به همراه بازیکنان انجام داد و اشتباه‌های بازیکنان را با قاطعیت به آنها متذکر می‌شد. حدود 10 هوادار هم از تمرین امروز بازدید کردند که یک هوادار معلول هم به همراه پدرش روی ویلچر به تمرین تیم ‌ملی آمد و مورد استقبال افشین پیروانی قرار گرفت.

در ادامه این تمرین لژیونرها هم پس از انجام تمرینات کششی و بدنسازی خود پا به توپ شدند و در گروه خود با توپ تمرین کردند. در گروه دیگر کارلوس کی‌روش بازهم توصیه‌های خود را به تیم ‌ملی انجام داد و خواهان دقت در ارسال پاس های بازیکنان شده بود.

مارکار آقاجانیان نیز پس از انجام چند تکل خشن خواستار احتیاط از سوی بازیکنان شد تا کسی مصدوم نشود، اما مهدی طارمی چند دقیقه بعد به صورت لنگان لنگان از تمرین گروهی تیم ‌ملی خارج شد و پزشک تیم نیز روی زانوی او یخ قرار داد تا به وضعیتش رسیدگی شود. هنوز مشخص نیست که مصدومیت طارمی جدی است یا نه.

در پایان این تمرین لژیونرها شوت زنی به دیرک دروازه را انجام دادند که پژمان منتظری و اشکان دژاگه در زدن به ضربات دیرک موفق بودند. سایر بازیکنان نیز با انجام حرکات کششی بدن‌های خود را سرد کردند تا این جلسه تمرینی هم به پایان برسد. افشین پیروانی نیز دقایقی را با مهدی طارمی و علیرضا حقیقی گفت‌و‌گو کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir