شکست آلمان و پیروزی اسپانیا در دیدارهای دوستانه
تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه برابر اسلواکی متحمل شکست غیر منتظره‌ 3 بر یک شد. اسپانیا هم بوسنی را از پیش‌رو برداشت.

تیم‌های ملی فوتبال جهان از تعطیلی باشگاهی استفاده کردند تا آمادگی خودشان را برای دیدارهای مهم پیش‌رو افزایش دهند. آلمان که بعد از قهرمانی در جام جهانی نتایج ناامید کننده‌ای کسب کرده است با شکست 3 بر یک برابر اسلواکی هوادارانش را نگران کرد. آن‌ها در شهر آوکسبورگ برابر اسلواکی به میدان رفتند و ابتدا با گل ماریو گومز(Mario Gómez) از روی نقطه پنالتی در دقیقه 13 از حریف خود پیش افتادند ولی در ادامه و در همان نیمه نخست همسیک(Marek Hamšík) موفق شد گل تساوی را وارد دروازه ژرمن‌ها کند.

در ادامه مسابقه باز هم این اسلواکی بود که در دقیقه 44 توسط دوریس(Michal Ďuriš) به گل رسید تا نیمه نخست با برتری مهمان به پایان برسد. اسلواکی در نیمه دوم توسط کوکا(Juraj Kucka) گل سوم را نیز به ثمر رساند تا این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود اسلواکی به پایان برسد.

در دیگر دیدار مهم اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی در یورو است با نتیجه 3 بر یک بوسنی را شکست داد. دو گل نولیتو(Nolito) مهاجم سلتاویگو(Celta de Vigo) و گل دقیقه 90 پدرو(Pedro) در مقابل تک گل امیر اسپاهیچ(Emir Spahić) باعث شد تا اسپانیا این دیدار را به سود خود به پایان برساند. البته زننده تک گل بوسنی در دقیقه 45 از زمین مسابقه اخراج شد تا یک نیمه را آن‌ها 10 نفره برابر اسپانیا به میدان بروند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir