نتیجه دیدار ایتالیا و سوئد در یورو 2016
دو تیم ایتالیا و سوئد در دومین دیدار مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی ایتالیا به پایان رسید.

نتیجه دیدار ایتالیا و سوئد:

به گزارش سیمرغ، در ادامه رقابت های یورو 2016 عصر امروز جمعه یک دیدار برگزار شد که در آن ایتالیا برابر سوئد به میدان رفت. این دیدار سرد و کسل کننده در نهایت با برتری یک بر صفر ایتالیا به پایان رسید تا با 6 امتیاز به صدر جدول برود.

نیمه نخست:

دو تیم در این نیمه سعی می کردند به دروازه هم نزدیک شوند اما تا پشت محوطه جریمه رفته و با بی دقتی توپ را از دست می دادند تا این دیدار موقعیت خطرناکی نداشته باشد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 71: در این بازی کسل کننده هر دو تیم در خلق موقعیت ناموفق بودند تا اینکه اولین موقعیت خطرناک را سوئد خلق کرد و سانتر ارسالی از سمت چپ در مقابل دروازه به زلاتان ابراهیموویچ(Zlatan Ibrahimović) رسید اما او در عین ناباوری توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 81: جاکرینی(Emanuele Giaccherini) توپ را به روی دروازه ارسال کرد اما ضربه سر مهاجم ایتالیا به تیر دروازه برخورد کرد تا اولین موقعیت ایتالیا هم در این نیمه به دست بیاید.

دقیقه 88(گل): ادر(Éder) پا به توپ وارد محوطه جریمه سوئد شد و با یک ضربه فنی و زیبا توپ را به گوشه دروازه فرستاد و گل اول این دیدار را به ثمر رساند.

این دیدار کسل کننده در نیمه دوم چند موقعیت داشت که ایتالیایی ها از فرصت ها بهتر استفاده کردند و با تک گل ادر پیروز این دیدار شدند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی