نتیجه دیدار بلژیک و ایرلند در یورو 2016
بلژیک و ایرلند در دومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با پیروزی قاطع بلژیک به پایان رسید.

نتیجه دیدار بلژیک و ایرلند:

به گزارش سیمرغ، بلژیک و ایرلند در دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند. بلژیک که از مدعیان قهرمانی شناخته می‌شد، در دیدار اول شکست خورد و حالا در دیدار دوم توانست اولین پیروزی خود را به دست بیاورد و با نتیجه سه بر صفر ایرلند را شکست دهد.

نیمه نخست:

دقیقه 20: بلژیکی ها از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند اما در رسیدن به دروازه ایرلند ناموفق بودند تا اینکه شانس خود را با شوت از پشت محوطه جریمه امتحان کردند که این ضربه از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: کرنر ارسالی از سمت راست با ضربه سر کوین دی بروین(Kevin De Bruyne) همراه شد که این توپ در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع ایرلند از روی خط برگشت داده شد و دور شد.

بلژیکی ها در این نیمه توپ و میدان را در اختیار داشتند و بازی هجومی ارائه دادند اما فقط توانستند تا پشت محوطه جریمه ایرلند پیش بیایند و در ایجاد موقعیت خطرناک ناکام بودند.

نیمه دوم:

دقیقه 47(گل): بلژیک حمله ای را از سمت راست ترتیب داد که پاس هافبک این تیم به لوکاکو(Romelu Lukaku) رسید و او هم با یک شوت محکم و کات دار دروازه ایرلند را باز کرد تا بلژیک مزد بازی هجومی خود را گرفته باشد.

دقیقه 60(گل): سانتر ارسالی از سمت راست را ویتسل(Axel Witsel) که توسط مدافعان ایرلند پوشش داده نشده بود استفاده کرد و با یک ضربه سر زیبا گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 69(گل): بلژیکی ها در یک ضدحمله که با پاس خوب ادن هازارد(Eden Hazard) برای لوکاکو همراه بود، توانستند به گل برسند. لوکاکو در حالی که با دروازه بان ایرلند تک به تک شده بود توپ را زمینی به گوشه دروازه فرستاد و گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر برساند.

بلژیک در این نیمه در ایجاد موقعیت خطرناک و رسیدن به دروازه بلژیک موفق عمل کرد و با سه گلی که به ثمر رساند توانست پیروز این دیدار شود و همچنین به صعود از این گروه امیدوار شود.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی