نتیجه دیدار ایسلند و مجارستان در یورو 2016
دو تیم ایسلند و مجارستان، در دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نتیجه دیدار ایسلند و مجارستان:

به گزارش سیمرغ، مجارستان و ایسلند در دومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند. ایسلند در بازی اول خود موفق شد رونالدو(Cristiano Ronaldo) و یارانش را متوقف کند اما مقابل مجارستان هم متوقف شدند تا شرایط‌شان برای صعود سخت شود.

نیمه نخست:

دقیقه 8: ایسلندی ها اولین موقعیت خطرناک این دیدار را خلق کردند اما ضربه سر مهاجم این تیم با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: ایسلندی ها باز هم صاحب موقعیت شدند اما مهاجم این تیم در حالی که با دروازه بان تک به تک بود شوت او را کرالی(Gábor Király) به خوبی دفع کرد تا بهترین موقعیت ایسلند را در این نیمه گرفته باشد.

دقیقه 34: مجارستانی ها که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت ناکام بودند بالاخره اولین فرصت گلزنی را بدست آوردند اما شوت كلاین هایسلر(László Kleinheisler) با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38(گل): اشتباه کرالی در خروج از دروازه باعث شد تا مهاجم ایسلند صاحب توپ شود و مدافعین مجارستان مجبور شوند او را با خطا متوقف کنند و داور اعلام خطا و پنالتی کند. سیگرسون(Gylfi Sigurdsson) پشت این ضربه قرار گرفت و بر خلاف جهت دروازه بان این پنالتی را به گل تبدیل کرد.

مجارستان در این نیمه توپ و میدان را در اختیار داشت اما این ایسلندی ها بودند که در خلق موقعیت موفق بودند و با تک گل سیگرسون از روی نقطه پنالتی به رختکن رفتند.

نیمه دوم:

دقیقه 65: مجارستانی ها در نیمه دوم فشار حملات خود را بیشتر کردند اما همانند نیمه اول نتوانستند خطر جدی روی دروازه ایسلند ایجاد کنند تا اینکه ضربه ایستگاهی جوجاک(Balázs Dzsudzsák) اوین خطر را به وجود آورد اما دروازه بان ایسلند در دو مرحله توپ را جمع کرد.

دقیقه 87(گل): مجارستانی ها که سراپا حمله شده بودند بالاخره نتیجه این حملات خود را در لحظات پایانی گرفتند و پاس ارسالی به دهانه دروازه را مدافع ایسلند به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

دقیقه 94: داور به نفع ایسلند درست چسبیده به محوطه جریمه اعلام خطا کرد اما مدافعین مجارستان با دفاع خوب این ضربه ایستگاهی و برگشت آن را دفع کردند.

مجارستان در این نیمه تیم برتر بود و سراپا حمله بود و در آخر مزد تلاش خود را گرفت و توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ایسلندی ها به دفاع مطلق روی آورده بودند و نتوانستند از تک گل خود دفاع کنند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی