نتیجه دیدار پرتغال و اتریش در یورو 2016
دو تیم پرتغال و اتریش در دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتیجه دیدار پرتغال و اتریش:

به گزارش سیمرغ، آخرین دیدار از دور دوم مرحله گروهی یورو 2016 بین پرتغال و اتریش برگزار شد. در این دیدار کریس رونالدو با از دست دادن موقعیت ها و پنالتی سه امتیاز حساس را از تیمش گرفت تا با تساوی بدون گل فقط یک امتیاز کسب کنند.

نیمه نخست:

دقیقه 2: اولین موقعیت خطرناک این دیدار را اتریشی ها بدست آوردند که شوت مهاجم این تیم را دروازه بان پرتغال به خوبی دفع کرد.

دقیقه 11: نانی(Nani) با دروازه بان اتریش تک به تک شد اما ضربه او را این دروازه بان به خوبی دفع کرد. در برگشت ویرینها(Vieirinha) از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که دروازه بان اتریش با واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: پاس عرضی در محوطه جریمه اتریش به کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) رسید اما شوت او با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 28: سانتر ارسالی از سمت چپ با ضربه سر نانی همراه شد اما این توپ هم راهی به دروازه پیدا نکرد تا با برخورد به تیر دروازه این موقعیت هم از دست برود.

دقیقه 40: ضربه ایستگاهی و زیبای داوید آلابا(David Alaba) در حال ورود به دروازه پرتغال بود که ویرینها از روی خط دروازه توپ را بیرون کشید و دور کرد.

بازی خوبی در این نیمه در جریان بود و پرتغالی ها حملات متعددی را بروی دروازه اتریش ترتیب دادند اما در ضربات نهایی دقت کافی نداشتند. اتریش هم چشم به ضدحملات دوخته بود و از اندک موقعیت هایش نتوانست استفاده کند تا با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 55: رونالدو از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که این ضربه را دروازه بان اتریش به خوبی دفع و به کرنر فرستاد. کرنر ارسالی هم با ضربه سر رونالدو همراه شد اما این بار هم دروازه بان اتریش او را ناکام گذاشت و به خوبی توپ را دفع کرد.

دقیقه 77: رونالدو هنگامی که بدون توپ در حال ورود به محوطه جریمه اتریش بود توسط مدافع اتریش سرنگون شد تا داور اعلام خطا کند و نقطه پنالتی را نشان دهد. کریس رونالدو پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد تا ناکام بزرگ این دیدار و یورو 2016 باشد.

پرتغالی ها در این نیمه هم سراپا حمله بودند اما موقعیت های آن ها با بی دقتی در ضربه نهایی از دست می رفت یا دروازه بان و مدافعان اتریش اجازه ورود توپ به دروازه نمی دادند. کریس رونالدو هم ناکام بزرگ این بازی بود که در دقیقه 77 یک پنالتی را از دست داد و هم گل دقیقه 84 او آفساید اعلام شد تا تیمش را از سه امتیاز این دیدار محروم کند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی