نتیجه دیدار فرانسه و سوئیس در یورو 2016
فرانسه و سوئیس در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نتیجه دیدار فرانسه و سوئیس:

به گزارش سیمرغ، دو تیم فرانسه و سوئیس امشب در آخرین دور از مرحله گروهی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند. فرانسه صعودش به دور بعد را تضمین کرده بود و با تساوی بدون گل در این دیدار به عنوان صدرنشین صعود کرد. سوئیس هم با توجه به شکست رومانی برابر آلبانی به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کرد.

نیمه نخست:

دقیقه 7: کرنر ارسالی سوئیسی ها از سمت راست در دهانه دروازه مقابل جورو(Johan Djourou) قرار گرفت اما این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند و توسط مدافعان توپ دور شد.

دقیقه 11: پل پوگبا(Paul Pogba) از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که این توپ را دروازه بان سوئیس ناقص دفع کرد و با اختلاف کم به کرنر رفت.

دقیقه 13: پوگبا در محوطه جریمه سوئیس صاحب توپ شد اما شوت او را دروازه بان سوئیس به خوبی به کرنر فرستاد تا تقابل این دو بازیکن تا اینجای کار جالب باشد.

دقیقه 17: پوگبا این بار از راه دور اقدام به شوت زنی کرد و شانس خود را امتحان کرد و در حالی که دروازه بان سوئیس تسلیم شده بود و نظاره گر توپ بود این توپ به تیرک برخورد کرد و به بیرون رفت.

در 20 دقیقه ابتدایی بازی خوب و زیبایی در جریان بود و فرانسوی ها توسط پوگبا حملات زیادی را ترتیب دادند اما در گلزنی موفق نبودند. از دقیقه 20 به بعد بازی افت کرد و بیشتر درگیرانه دنبال شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 56: گریزمان(Antoine Griezmann) در یک کار تیمی و زیبا در محوطه جریمه سوئیس صاحب توپ شد اما ضربه او را دروازه بان سوئیس دفع کرد و به کرنر فرستاد تا همچنان دروازه سوئیس بسته باقی بماند.

دقیقه 75: ضد حمله فرانسوی ها با سانتر سیسوکو(Moussa Sissoko) از سمت راست همراه شد که این توپ در محوطه جریمه به دیمیتری پایت(Dimitri Payet) رسید که ضربه محکم و روپا او به تیرک دروازه خورد و در برگشت توسط مدافعان سوئیس دور شد.

در این نیمه بازی در میانه های میدان دنبال شد و فقط ضدحمله فرانسه خطرناک ترین موقعیت این نیمه بود که به تیرک دروازه برخورد کرد تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی