نتیجه دیدار آلمان و ایرلند شمالی در یورو 2016
دو تیم آلمان و ایرلند شمالی در دیدار پایانی گروه C رقابت‌های یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری آلمان به پایان رسید.

نتیجه دیدار آلمان و ایرلند شمالی:

به گزارش سیمرغ، دو تیم ایرلند شمالی و آلمان آخرین دیدارشان در دور گروهی یورو 2016 را برگزار کردند که این دیدار با تک گل گومز به پابان رسید تا آلمان و لهستان به مرحله بعد صعود کنند و ایرلند شمالی در انتظار نتایج دیگر گروه ها باقی بماند.

نیمه نخست:

دقیقه 7: توماس مولر(Thomas Müller) با دروازه بان ایرلند شمالی تک به تک شد اما ضربه او توسط دروازه بان به خوبی دفع شد.

دقیقه 10: اوزیل(Mesut Özil) داخل محوطه جریمه ایرلند شمالی صاحب موقعیت خوبی شد اما تکل مدافعان ایرلند باعث شد تا ضربه اوزیل به کرنر برود.

دقیقه 12 گوتسه(Mario Götze) داخل محوطه جریمه ایرلند شمالی در زاویه بسته با دروازه بان تک به تک شد که ضربه او را هم دروازه بان ایرلند شمالی به خوبی دفع کرد و توپ برگشتی را هم مهاجم آلمان از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 22: مولر داخل محوطه جریمه ایرلند شمالی صاحب توپ شد اما این بار شوت او با اختلاف کم و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: آلمان باز هم با مولر خطرناک ظاهر شد اما این بار هم مولر ناکام ماند و ضربه سر او با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 29(گل): مولر داخل محوطه جریمه ایرلند شمالی صاحب توپ شد اما این بار خودش اقدام به شوت زنی نکرد و با پاس به گومز(Mario Gómez) او را در موقعیت گلزنی قرار داد. شوت گومز پس از برخورد به مدافع ایرلند وارد دروازه شد و گل اول آلمان را به ثمر رساند.

دقیقه 34: حرکت خوب اوزیل به داخل محوطه جریمه ایرلند شمالی و پاس رو به بیرون او به مولر باز هم او را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بار هم ناکام بود و شوت او به تیرک دروازه برخورد کرد.

تیم ملی آلمان در این نیمه تیم برتر بود و ایرلند شمالی فقط رو به دفاع آورده بود. حملات متعدد آلمان با بدشانسی مولر به گل تبدیل نمی شد تا اینکه گومز طلسم را شکست و گل اول آلمان را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری ژرمن ها به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 51: گوتسه با دروازه بان ایرلند شمالی تک به تک شد اما شوت او را دروازه بان ایرلند به خوبی دفع کرد. در برگشت توپ ارسالی به دهانه دروازه ایرلند شمالی را باز هم گوتسه اثر گذاشت اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: شوت خدیرا(Sami Khedira) از پشت محوطه جریمه با واکنش خوب دروازه بان ایرلند شمالی همراه شد تا آلمانی ها در مقابل دروازه بان ایرلند ناکام مانده باشند.

دقیقه 81: سانتر ارسالی به داخل محوطه جریمه ایرلند شمالی با ضربه سر گومز همراه شد که این توپ را دروازه بان ایرلند به خوبی دفع و به کرنر فرستاد.

در 20 دقیقه ابتدایی این نیمه آلمان باز هم فشار آورد اما ناموفق بود و در ادامه هم بازی آرام دنبال شد تا ژرمن ها با همان یک گل پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی