نتیجه دیدار ترکیه و جمهوری چک در یورو 2016
دو تیم ترکیه و جمهوری چک امشب در دور‌ آخر مرحله گروهی‌‌ یورو 2016 به مصاف‌ یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر ترکیه به پایان رسید.

نتیجه دیدار ترکیه و جمهوری چک:

به گزارش سیمرغ، دو تیم جمهوری چک و ترکیه آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2016 را برگزار کردند. ترکیه با دو شکست نتایج ضعیفی ‌‌کسب کرده بود و شانس کمی برای صعود داشت اما با پیروزی دو بر صفر در این دیدار توانست امیدهایش برای صعود را زنده نگه دارد و منتظر نتایج دیگر گروه ها باشد.

نیمه نخست:

دقیقه 10(گل): بوراک ایلماز(Burak Yılmaz) در دقیقه 10 توانست دروازه چک را باز کند تا ترکیه از حریف خود پیش بیفتد. این اولین گل ترکیه در این دوره از رقابت ها نیز بود. در ادامه بازی نیز حرکات خوب امره مور(Emre Mor) پدیده فوتبال ترکیه چند بار باعث شد تا ترکیه تا آستانه گلزنی پیش برود.

دقیقه 32: پلاشیل(Jaroslav Plašil) با تجربه می توانست دروازه ترکیه را باز کند که شوت سنگین او را باباجان(Volkan Babacan) دروازه بان ترکیه برگشت داد.

ترکیه در صورتی می تواند شانس صعود به مرحله بعد داشته باشد که بتواند هر 3 امتیاز دیدار با چک را کسب کند. در شبی که روسیچکی(Tomáš Rosický) به دلیل مصدومیت نتوانست چک را همراهی کند، نیمه نخست دیدار این تیم برابر ترکیه با برتری تیم ترکیه به پایان رسید.

نیمه دوم:

دقیقه 64(گل): ارسال ضربه ایستگاهی سلجوق اینان(Selçuk İnan) در محوطه جریمه چک به اوزان طوفان(Ozan Tufan) رسید و او با یک ضربه زیبا و محکم دروازه پتر چک(Petr Čech) را باز کرد تا ترکیه دو بر صفر جلو بیفتد و به صعود امیدوار شود.

چکی ها در این نیمه حملات نصفه و نیمه ای داشتند که به خوبی توسط دروازه بان و دفاع ترکیه دفع شد اما ترک ها سراپا حمله بودند و چندین فرصت گلزنی را از دست دادند تا این دیدار با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی