نتیجه دیدار ولز و ایرلند شمالی در یورو 2016
ولز و ایرلند شمالی امشب در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس به مصاف یکدیگر رفتند که ولز با برتری برابر ایرلند شمالی به جمع 8 تیم برتر یورو 2016 راه یافت.

نتیجه دیدار ولز و ایرلند شمالی:

به گزارش سیمرغ، در دومین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 دو تیم ایرلند شمالی و ولز برابر هم به میدان رفتند. این دومین تیم بریتانیایی است که تا به اینجای کار ولز با آن روبرو شده است. این دیدار با برتری یک بر صفر ولز به پایان رسید تا ولز به جمع 8 تیم برتر یورو 2016 راه یابد.

نیمه نخست:

دقیقه 9: اولین موقعیت خطرناک را ایرلند شمالی خلق کرد که شوت مهاجم این تیم را که از پشت محوطه جریمه زده شد را دروازه بان ولز با یک واکنش خوب به کرنر فرستاد.

ولزی ها قصد داشتند با حرکات گرت بیل(Gareth Bale) به دروازه ایرلند برسند که بازیکنان ایرلند شمالی به خوبی دفاع را پوشش دادند و اجازه حمله به بازیکنان ولز ندادند.

بازیکنان ایرلند شمالی نیز با شوت از راه دور و ضربات ایستگاهی دروازه ولز را هدف قرار دادند اما واکنش های خوب دروازه بان ولز اجازه نداد تا اتفاق خاصی بیفتد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

در نیمه دوم بازی طراوت همیشگی را نداشت و بازی بیشتر در میانه های میدان دنبال شد و دو تیم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه هم ایجاد کنند. بازی بسته ایرلندی ها و پرس گرت بیل و رمزی(Aaron Ramsey) باعث شد تا ولزی ها نتوانند موقعیت چندانی روی دروازه ایرلند شمالی ایجاد کنند.

در نهایت مک آئولی(Gareth McAuley) مدافع ایرلندی ها در دقیقه 75 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این دیدار با برتری یک بر صفر ولز به پایان برسد و ولزی ها بتوانند به بزرگترین موفقیت خود در یورو برسند و به جمع 8 تیم برتر برسند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی