نتیجه دیدار انگلیس و ایسلند در یورو 2016
انگلیس و ایسلند برگزار کننده آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 در شهر نیس بودند که این دیدار با برتری دو بر یک ایسلند به پایان رسید.

نتیجه دیدار انگلیس و ایسلند:

به گزارش سیمرغ، دو تیم انگلیس و ایسلند امشب در ورزشگاه آلیانز ریویرا شهر نیس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی با نتیجه دو بر یک به نفع ایسلند به پایان رسید تا شگفتی کامل شود و ایسلند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند.

نیمه نخست:

دقیقه 3: استرلینگ(Raheem Sterling) با دروازه بان ایسلند تک به تک شد. خطای دروازه بان ایسلند در محوطه جریمه را داور پنالتی اعلام کرد تا انگلیس در آستانه گل زودهنگام قرار بگیرد.

دقیقه 4(گل): وین رونی(Wayne Rooney) پشت ضربه پنالتی قرار گرفت. شوت رونی به گوشه دروازه رفت و دروازه بان ایسلند به جهت توپ رفت اما نتوانست آن را بگیرد تا انگلیس خیلی سریع به گل اول دست پیدا کند.

دقیقه 5(گل): ایسلندی ها پس از دریافت گل سراپا حمله شدند. پرتاب اوت بازیکن ایسلند توسط آرناسون(Kári Árnason) اثر گذاشته شد و به سیگوردسون(Ragnar Sigurdsson) رسید و او با یک ضربه دقیق دروازه انگلیس را باز کرد تا خیلی سریع نتیجه را جبران کنند.

دقیقه 18(گل): ایسلندی ها باز هم حمله ای دیگر را ترتیب دادند و سیگتورسون(Kolbeinn Sigthórsson) پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که جو هارت(Joe Hart) مقابل این ضربه واکنش نشان داد اما اشتباه او باعث شد تا توپ وارد دروازه شود و ایسلند دو بر یک جلو بیفتد.

دقیقه 27: توپ ارسالی به محوطه جریمه ایسلند با ضربه والی و زیبای هری کین(Harry Kane) همراه شد که این توپ را دروازه بان ایسلند به خوبی دفع کرد و به کرنر فرستاد.

در این نیمه، بازی جذاب و دیدنی بود و در 20 دقیقه ابتدایی سه گل داشت که سهم ایسلند دو گل و انگلیس یک گل بود. انگلیسی ها برای جبران نتیجه تلاش زیادی کردند و ایسلندی ها بعد از گل دوم چند حمله نصفه و نیمه داشتند که راه به جایی نبرد تا نیمه اول با برتری دو بر یک ایسلند به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 54: سانتر ارسالی از سمت راست با ضربه برگردان سیگتورسون همراه شد که هارت به خوبی این توپ را دفع کرد تا نتیجه همچنان دو بر یک باقی بماند.

دقیقه 83: آرون گونارسون(Aron Gunnarsson) صاحب توپ شد و به داخل محوطه جریمه انگلیس نفوذ کرد و پس از جا گذاشتن مدافع مستقیم شوتزنی کرد که هارت توپ را به کرنر فرستاد.

در نیمه دوم انگلیسی ها تلاش زیادی کردند تا به دروازه ایسلند برسند و گل تساوی را بزنند اما ایسلندی ها با دفاع منطقی و بستن فضا اجازه این کار را ندادند. همچنین ایسلندی ها ضدحملاتی نیز داشتند که در زدن ضربات آخر دقت نداشتند تا این دیدار با همان نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

* از حاشیه جالب این دیدار تشویق هماهنگ و یکصدا تماشاگران ایسلند بود که جو خاصی در ورزشگاه ایجاد کرده بود. بازیکنان ایسلند حدود نیم ساعت بعد از پایان بازی به شادی پرداختند و با تماشاگران جشن صعود برگزار کردند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی