نتیجه دیدار پرتغال و ولز در یورو 2016
پرتغال و ولز در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2016 در شهر لیون فرانسه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری پرتغال و صعود این تیم به فینال به پایان رسید.

نتیجه دیدار پرتغال و ولز:

به گزارش سیمرغ، پرتغال و ولز امشب در دیدار نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف یکدیگر رفتند. تقابل گرت بیل(Gareth Bale) و کریس رونالدو(Cristiano Ronaldo) حساسیت های ویژه ای برای این بازی رقم زد. در نهایت این یاران رونالدو بودند که با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار شدند و به فینال صعود کردند.

نیمه نخست:

دو تیم در 20 دقیقه ابتدایی بازی آرامی را به نمایش گذاشتند و موقعیت خاصی برروی دروازه دو تیم اتفاق نیفتاد تا بیشتر همدیگر را در این نیمه محک زده باشند.

دقیقه 22: گرت بیل در یک ضد حمله از پشت محوطه جریمه پرتغال اقدام به شوت‌زنی کرد اما این توپ به جایی رفت که دروازه بان پرتغال در همان جا حضور داشت و به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 44: سانتر ارسالی از سمت چپ به داخل محوطه جریمه ولز با ضربه سر رونالدو همراه شد که این توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در این نیمه دو تیم بازی محتاطانه ای را ارائه دادند و به جز تک موقعیت ها چیز دیگری این دیدار نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 50(گل): کرنر ارسالی از سمت چپ با ضربه سر عالی کریس رونالدو همراه شد که این توپ وارد دروازه ولز شد و پرتغال به گل اول در این دیدار دست یافت.

دقیقه 53(گل): شوت کریس رونالدو از پشت محوطه جریمه ولز در بین راه با تکل نانی(Nani) تغییر جهت داد و وارد دروازه شد تا تیم ملی پرتغال در فاصله کمتر از 5 دقیقه دو گل به ثمر رسانده باشد.

دقیقه 63: شوت نانی از پشت محوطه جریمه ولز توسط دروازه بان این تیم ناقص دفع شد که در برگشت مهاجم پرتغال نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند و از کنار دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 77: شوت بازیکن پرتغال در داخل محوطه جریمه ولز را دروازه بان این تیم در دو مرحله و روی خط دروازه جمع کرد تا نتیجه برای ولزی ها سنگین تر نشود.

دقیقه 79: شوت راه دور و زیبای گرت بیل را دروازه بان پرتغال به خوبی دفع کرد تا نتیجه همچنان دو بر صفر به نفع پرتغال باشد.

دقیقه 85: کریس رونالدو با دروازه بان ولز تک به تک شد و حتی او را جا گداشت اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت تا موقعیت های پرتغال یکی پس از دیگری از دست برود.

پرتغال در این نیمه برخلاف نیمه اول بازی هجومی و زیبایی را به نمایش گذاشت و در همان دقایق ایتدایی به دو گل رسید و در ادامه هم چندین موقعیت را از دست دادند تا در مجموع با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار شوند.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی