نتیجه دیدار فرانسه و آلمان در یورو 2016
فرانسه و آلمان در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری دو بر صفر فرانسه به پایان رسید.

نتیجه دیدار فرانسه و آلمان:

به گزارش سیمرغ، چهره دومین تیم فینالیست رقابت های یورو 2016 امشب در مارسی مشخص شد. حریف پرتغال در فینال یورو 2016 فرانسه خواهد بود تا یورو 2016 وارد ایستگاه پایانی خود شود.

نیمه نخست:

دقیقه 6: گریزمان(Antoine Griezmann) چسبیده به محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد و با جا گذاشتن دو مدافع آلمانی وارد محوطه جریمه شد اما شوت او را نویر(Manuel Neuer) به خوبی دفع کرد.

دقیقه 13: شوت مولر(Thomas Müller) از پشت محوطه جریمه فرانسه را لوریس(Hugo Lloris) به خوبی دفع کرد تا اولین موقعیت آلمان هم در این دیدار توانست دروازه بان دفع شود.

دقیقه 45: کرنر ارسالی فرانسوی ها از سمت راست در درون محوطه جریمه به دستان شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) برخورد کرد و داور اعلام خطای هند کرد و نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه 46(گل): گریزمان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و با شوتی محکم که برخلاف جهت نویر بود دروازه آلمان را باز کرد تا فرانسه با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

دو تیم در این نیمه بازی را هجومی آغاز کردند و به جز یک موقعیت خطرناک، دیگر فرصت های آن ها نصفه و نیمه بود و در زدن ضربات نهایی دقت کافی نداشتند. در اواخر این نیمه هند شواین اشتایگر در محوطه جریمه یک پنالتی به فرانسوی ها داد و گریزمان با یک ضربه دقیق و محکم دروازه آلمان را باز کرد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان برسد.

نیمه دوم:

دقیقه 72(گل): اشتباه مدافعان آلمان در محوطه جریمه باعث شد تا پوگبا(Paul Pogba) صاحب توپ شود و ارسال او به روی دروازه با دفع ناقص نویر همراه شد تا توپ مقابل گریزمان قرار بگیرد و او گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند تا فرانسه دو بر صفر جلو بیفتد.

دقیقه 73: آلمانی ها که پس از گل دوم سراپا حمله شده بودند اولین حمله خطرناک خود در نیمه دوم را ترتیب دادند اما شوت بازیکن آلمان پس از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت.

فرانسوی ها در این نیمه ابتدا بازی را اداره کردند و در ادامه از اشتباه مدافعان آلمان نهایت استفاده را بردند و به گل دوم رسیدند. بازیکنان آلمان پس از دریافت گل دوم تلاش زیادی کردند اما حملات آن ها نتیجه نداد و توپ هایشان توسط دروازه بان دفع می شد یا به بیرون می رفت تا در نهایت فرانسه با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار شود. فرانسه با پیروزی در این دیدار حریف پرتغال در فینال یورو 2016 شد.

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ/ نیما ایوبی