سرمربی فرانسه: هیچ حرفی برای گفتن ندارم فقط افسوس
سرمربی فرانسه حرفی برای گفتن بعد از شکست در فینال یورو ندارد.

دو تیم فرانسه و پرتغال دیدار فینال یورو ۲۰۱۶ را در ورزشگاه سنت دنیس برگزار کردند که این دیدار با تک گل ادر(Éder) با قهرمانی پرتغال در پایان ۱۲۰ دقیقه به پایان رسید.

دیدیه دشان(Didier Deschamps) سرمربی فرانسه بعد از شکست تیمش در دیدار نهایی یورو گفت: همه ما فرانسوی ها فرصت خیلی خوبی برای قهرمانی در یورو را در خانه از دست دادیم. هیچ حرفی برای گفتن ندارم و فقط باید افسوس بخورم. فقط ناامیدی در تیم ما حکم فرما است. خیلی وقت می‌برد تا بتوانیم این بازی را هضم کنیم. با هم بردیم، با هم ناراحت شدیم و در کنار هم باختیم.

دشان ادامه داد: شور و شوق هواداران فرانسه را دیدم و الان ناراحتی آنها را که دیدم خیلی برای من ناراحت کننده بود. خیلی خوب بود که می توانستیم در خانه به قهرمانی برسیم و از این فرصت بزرگ استفاده کنیم که موفق نشدیم. البته نمی‌خواهم بهانه بیاورم ولی یک روز کمتر از حریف استراحت کردیم و خسته بودیم. در این دیدار متاسفانه برخلاف دیدارهای قبل نتوانستیم موقعیت های گل ایجاد کنیم و به همین خاطر ناراحتیم. درباره حضورم در تیم ملی فرانسه باید بگویم که تا 2 سال آینده قرارداد دارم و در تیم ملی می‌مانم و استعفا نخواهم داد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir