تیم منتخب یورو 2016
یوفا تیم منتخب یورو 2016 را اعلام کرد.

یورو 2016 با قهرمانی پرتغال و با برتری یک بر صفر برابر فرانسه به پایان رسید. بعد از پایان این رقابت ها یوفا تیم منتخب را بر مبنای امتیازی که کارشناسان آن به بازیکنان داده است اعلام کرد که به ترتیب زیر است:

دروازه بان: روی پاتریسیو(Rui Patrício) (پرتغال)

مدافعان: جوشوا کیمیچ(Joshua Kimmich) و جروم بوآتنگ(Jérôme Boateng) (آلمان)، په په(Pepe) و رافائل گوئررو(Raphaël Guerreiro) (پرتغال)

هافبک ها: تونی کروس(Toni Kroos) (آلمان)، جو آلن(Joe Allen) و آرون رمزی(Aaron Ramsey) (رمزی)

مهاجمان: کریستیانو رونالدو(Cristiano Ronaldo) (پرتغال)، آنتوان گریزمان(Antoine Griezmann) و دیمیتری پایت(Dimitri Payet) (فرانسه)

سر آلکس فرگوسن(Alex Ferguson) سفیر مربیان یوفا درباره انتخاب این تیم گفت: بعد از مشورت‌های متعدد با تیم ناظران فنی یوفا، بازیکنانی انتخاب شدند که در این رقابت‌ها بهترین عملکرد را در تیم‌هایشان داشتند ما مدافعان وسط قدرتمندی را انتخاب کردیم و  همین طور مدافعان کناری که همزمان از کارهای هجومی و دفاعی در این تورنمنت برآمدند.

هافبک‌هایی که نزدیک به دفاع بازی می‌کردند و می‌توانستند نبض بازی را در دست بگیرند. همچنین مهاجمانی که در این تورنمنت خلاق و انعطاف‌پذیر بازی کردند و همه آن‌ها قدرت ساختن و به ثمر رساندن گل‌ها را داشتند. ما اعتقاد داریم که این 11 نفر بهترین‌های این جام هستند.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir