گزارش تمرین دوشنبه تیم ملی فوتبال در ایتالیا
بازیکنان تیم ملی فوتبال دوشنبه به تمرینات خود ادامه دادند.

در سومین روز از اردوی تیم ملی در ایتالیا، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 10:30 به وقت محلی و در دو گروه تمرین کردند. مدت زمان تمرین هر گروه یک ساعت بود و همه 24 بازیکن حاضر در اردوی تیم ملی در این تمرین که در سالن برگزار شد حضور داشتند.

در گروه نخست که کارش را از ساعت 10:30 شروع کرد آندرانیک تیموریان، سید جلال حسینی، پژمان منتظری عزت الله پورقاز، امید ابراهیمی، محمد انصاری، مرتضی پورعلی گنجی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، مهدی ترابی، رامین رضاییان و مهدی طارمی حضور داشتند.

در گروه دوم که تمریناتش از ساعت 11:30 آغاز شد بازیکنانی همچون علیرضا بیرانوند، محمدرضا اخباری، رشید مظاهری، محمد طیبی، سعید آقایی، رحیم زهیوی، وریا غفوری، کمال کامیابی نیا، داریوش شجاعیان، سروش رفیعی، وحید امیری و احسان حاج صفی دیده می شدند. این بازیکنان در طول تمرین جدی و یک ساعته خود با توپ اسفنجی، مدیسین بال و کش تمرین کردند.

در شرایطی که تنها 18 روز تا آغاز رقابت های انتخابی جام جهانی زمان باقی مانده، کادرفنی تیم ملی با برنامه های متنوعی شرایط بازیکنان را برای حضور در مهمترین رقابت قاره ای به وضعیت ایده آل و مورد نظر نزدیکتر می کند.

بازیکنان تیم ملی تمرین خود را در یکی از پنج زمین کمپ تیم های ملی ایتالیا آغاز کردند. در این تمرین که طولانی ترین تمرین تیم ملی از آغاز اردوی ایتالیا تاکنون بود، کادرفنی تلاش کرد بیشترین زمان تمرین را به انجام کارهای تاکتیکی و راههای رسیدن به دروازه و حفظ دروازه اختصاص دهد.

بازیکنان بعد از تمرین های معمول و گرم کردن ابتدایی، در دو بخش از جناحین با استفاده از شیوه های مختلف راههای گلزنی را امتحان کردند. درخشش بازیکنان در این بخش تشویق های کادرفنی را به همراه داشت و این باعث شده بود انگیزه بازیکنان افزایش پیدا کند.

در این میان عملکرد خوب سه دروازه بان حاضر در اردو هم با تشویق های دن گاسپار(Dan Gaspar) همراه بود. بعد از این کار تاکتیکی، بازیکنان دقایقی پس از صحبت های کارلوس کی روش(Carlos Queiroz) به دو تیم تقسیم شدند و در نیمه زمین بازی تمرینی جدی و در عین حال با نشاطی را پشت سر گذاشتند.

تمرین تیم ملی بیش از 100 دقیقه به طول انجامید و بازیکنان بعد از یک تمرین بسیار خوب به استخر رفتند تا برنامه تمرینی هم با دو نوبت به پایان برسد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir