گزارش تمرین تیم ملی فوتبال در اردوی ایتالیا
تیم ملی فوتبال ایران در دو مرحله تمرین کرد.

در فاصله 10 روز تا آغاز مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران برنامه های آماده سازی خود را ادامه دادند. ملی پوشان که تلاش دارند از کمترین فرصت باقی مانده تا آغاز این رقابت‌ها و رویارویی برابر قطر نهایت استفاده را ببرند، بر اساس نظر کادرفنی از ساعت 10:15 به وقت ایتالیا و به مدت 90 دقیقه تمرین کردند.

این تمرین در دو مرحله برگزار شد که مرحله اول شامل حضور ملی پوشان در چمن بود و بعد از این بخش بازیکنان به سالن کمپ تیم ملی ایتالیا رفتند و در آنجا تمرینات خود را پیگیری کردند.

در تمرین بر روی چمن که 60 دقیقه به طول انجامید، کی‌روش(Carlos Queiroz) تلاش کرد با تمریناتی خاص تمرکز، سرعت و قدرت تصمیم گیری بازیکنان را افزایش دهد تا با شبیه‌سازی موقعیت واقعی بازیکنان در کمترین لحظه نسبت به اتفاقات بازی و گردش توپ واکنش نشان دهند.

بعد از این تمرین، بازیکنان به سالن مجاور زمین چمن رفتند و تمرین خود را در سالن زیر نظر کادرفنی پیگیری کردند. این تمرین نیز حدود 30 دقیقه به طول انجامید و به این ترتیب تمرین نوبت صبح ملی پوشان به پایان رسید.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که صبح بر روی چمن و داخل سالن تمرین کرده بودند، عصر نیز پس از حضور در جلسه فنی تمرین دیگری را برگزار کردند. در این تمرین 90 دقیقه ای کارلوس کی روش برنامه های هجومی مدنظرش را با شرکت دادن همه بازیکنانش تمرین کرد.

در حین این تمرین کی روش بارها نکات مدنظرش را به بازیکنان گوشزد کرد و بازیکنان هم تلاش کردند با رفع نقاط ضعف، دستورات کادرفنی را اجرا کنند. در این تمرین هر 26 بازیکن حاضر در اردو شرکت داشتند.

تیم ملی فوتبال ایران تا پنجشنبه در ایتالیا حضور خواهد داشت و برنامه های آماده سازی خود را برای بازی یازدهم شهریور برابر قطر دنبال خواهد کرد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir