دومین تمرین تیم ملی فوتبال در زمین پژوهشگاه نفت
دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد.

دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در زمین پژوهشگاه نفت برگزار شد. در تمرین بازیکن جدیدی نسبت به روز گذشته حضور نداشت و لژیونرها تا روز سه‌شنبه خودشان را به اردوی تیم ملی می‌رسانند.

تمرین با صحبت‌های کارلوس کی‌روش(Carlos Queiroz) آغاز شد و در نخستین گام بازیکنان به وسیله پاسکاری‌های کوتاه اقدام به گرم کردن بدن‌های خود کردند. آن‌ها سپس سرعت توپ را بالا بردند و تقریبا آماده تمرین‌های تاکتیکی مربیان تیم ملی شدند.

دروازه‌بانان تیم ملی، علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری نیز مانند روزهای گذشته زیر نظر دن گاسپار(Dan Gaspar) تمرین‌هایشان را پشت سر گذاشتند.

افشین پیروانی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران مانند روز گذشته و پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، تمرین تیم ملی را زیر نظر داشت. یکی از هواداران تیم ملی نیز تابلوی نقاشی را برای سرمربی تیم ملی تهیه کرده و در انتظار پایان تمرین تیم ملی بود تا آن را به کی‌روش اهدا کند.

تمرین هم مانند روز گذشته تنها به مدت ۲۰ دقیقه در حضور خبرنگاران انجام شد و پس از آن تمرین‌های تیم ملی پشت درهای بسته پیگیری شد. اکبر میثاقیان سرمربی تیم دسته اولی بادران تهران نیز در زمین پژوهشگاه نفت حضور داشت و تمرین ملی‌پوشان را از نزدیک دید.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:isna.ir